Ga naar inhoud

Iemand een idee?

Steves1990

Aanbevolen berichten

Hey allemaal

heb hier een pc met een probleem computer werkt volledig maar zodra je helm uitzet en terug opnieuw wilt opstarten na een dag start alles op maar geen beeld wat je ook doet heb ander scherm geprobeerd andere videokaart.

dus ik dacht kan dan nog mobo zijn of voeding 

dus alles eruit gehaald op mijn test bench gezet en die voeding aan gesloten hier werkte het dus ook niet nog steeds geen beeld.

oude voeding uitgemeten en gaf probleem om 3;3 volt rail

aangezien hij op de goede voeding ook geen beeld gaf dacht ik dan het mobo vervangen.

am3 mobo gepakt wat ik nog had liggen aangezien AM3 plus processor ook werkt om AM3

alles op testbench aangesloten en ook geen beeld?

Dus nu heb ik een andere processor besteld en zou vandaag moeten aankomen hoop dat het dan opgelost is zou het anders niet meer weten hebben jullie misschien nog andere ideeen na de processor kan het alleen nog de ram modules zijn maar dit lijkt met redelijk straf

Toen de pc opstond en werkte heb ik Volledig benchmarks gedaan en Videobenchmarks en deed hij het volledig dus vind het echt raar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit ergens gelezen en zou ook de oorzaak kunnen zijn.

In bios SECURE BOOT uitzetten
In bios Advanced Config - > os config - > os selection - > Op WIN7/ other OS zetten i.p.v. WIN8
Daarna komt er een optie CSM Parameters bij en de volgende onderdelen invullen.
CSM (enabled)
Boot Option Filter (UEFI only)
Launch Storage OpRom policy (UEFI only)
Launch Video OpRom policy (Legacy only)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.