Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met mijn laptop. Ik krijg via een programma dat je laptop zegt weer optimaal te maken een  melding dat ik 12 ernstige systeemfouten heb en hij heeft er een paar opgelost maar als ik ze allemaal op wil lossen dan moet ik betalen. Ik doe dat niet want ik weet dat er mensen zijn die mij gratis helpen gewoon omdat zij het leuk vinden. ]ik hoopdat ik via deze site ´die een vriend van mij heeft aangeraden´iemand te vinden die mij kan helpen. Mijn laptop wordt hoemeer sites ik open langzamer en dat zal dus met die systeemfouten te maken hebben.Bij voorbaat dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi darkfighter7006,

welkom op PC-Helpforum.be. :)

Je topic werd verplaatst naar Bestrijding malware & virussen, zo blijft het forum overzichtelijk.

Kan je het onderstaande uitvoeren en het gevraagde logje hier in je topic posten ? ...

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je 
hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

• Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

• Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Mevr./ Mr.

Ik heb bovenstaande gedaan maar tot op heden heb ik nog geen antwoord. Heb ik iets niet goedgedaan? Graag hoor ik zsm, van U terug.

Met vriendelijk groet,

E van der Heijden

Het is moeilijk een antwoord te geven als we het gevraagde logje nog niet hebben kunnen zien ;)

Lees er dit nog eens op na en dan weet je meteen wat je nog te doen staat:

Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")

• Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

En dan nog een vraagje: welk programma had je gedownload om je PC te verbeteren ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

log.txtlog.txt

hoi beste mensen,

In antwoordop de vraag van kape weet ik niet meer zeker Ik dat pc optimazer. Verder geeft avast telekedns een popup met de mededeling dat ik 8 nutteloze programma´s erop heb staan en ook 12 systeem fouten.

Na wat heen en weer geschrijf tussen de moderater en mij snap ik eindelijk wat de bedoeling is. Hieronder plaats ik nu het log bestand van Rsit wat ik had gedownload van-via deze site. Hopelijk is het nu voor jullie duidelijk. Bij voorbaat dank,

Eric

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

• Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
C:\Program Files\BuyNSave;fs
C:\Program Files\BouuyNssAve;fs
C:\Program Files\YoiutubEADDBBlocke;fs
emptyclsid;
chromelook;
firefoxlook;
emptyfolderscheck;delete
startupall;
filesrcm;
  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.

• Do a Deep Scan
  • Installed Programs
  • Auto Clean

• De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

• Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

zoek-results.log

hier is dan het volledige log bestand. Door mijn ongeduld maak ik stomme fouten . Ik wil wel vermelden dat dit een laptop is geweest die van een stichting was en er hebben heel veel verschillende mensen mee gewerkt en dus hun eigen instellingen,browsers, antivirus enz.. op gehad. Ik hoop dat U er nu wat van kan maken.Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

• Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
BuyNSave;u
YoiutubEADDBBlocke;u
C:\Program Files\BouuyNssAve;fs
  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.

• Do a Deep Scan
  • Reset Chrome
  • Auto Clean

• De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

• Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.