Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hoi supervisor,

Heb bovenstaande gedaan en nu loopt mijn laptop weer prima. Moet ik nu alsnog het log bestand bijvoegen? Tevens zou ik willen vragen U mij de beste instellingen voor mijn laptop qua internet opties kan geven. Of via het configuratie scherm, veranderen cq. verbeteren. Dit omdat ik niet of nauwelijks weet of ik dat allemaal goed heb staan. Ik weet wel dat voor downloads je goed moet lezen en uitkijken dat je geen zoekmachines ofzo erbij krijgt en avast houd ook een oogje in t zeil maar toch stond er rommel op voor ik op jullie site terechtkwa¨m en wil dit graag voorkomen. ik ben uiterst tevreden over jullie moeite en zal zeker mijn omgeving inlichten over deze site. Ik hoor graag snel van U.

Groetjes Eric

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, je mag jet log bestand nog plaatsen.

Doe ook nog het onderstaande.

Download adwcleaner.png AdwCleaner by Xplode naar het bureaublad (verwijder eerst eventuele aanwezige oudere versies van deze tool op je PC, zodat je nu de meest recente database van AdwCleaner kan gebruiken).

• Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
  • Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan.
  • Klik vervolgens op Clean (Engelse versie)of Verwijderen (Nederlandse versie).
  • Klik bij Herstarten Noodzakelijk op OK

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal een logfile.

Voeg dit logje toe aan je volgend bericht.
Anders is het hier terug te vinden C:\\AdwCleaner\\AdwCleaner[s0].txt.

Om te helpen voorkomen dat je ongewenste zaken mee installeert, kan je Unchecky gebruiken.

Bedoel je de internet opties van Internet Explorer?

Als je die op standaard zet of laat staan, zit je wel goed.

Je kan IE terug op de standaardinstellingen zetten als volgt.

- Open Internet explorer. 
- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties. 
- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen... 
- Klik nogmaals op Opnieuw instellen. 
- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren:
 reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).
Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u
 hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.