Ga naar inhoud

wifi op camping

janmuuter

Aanbevolen berichten

Goedenavond Janmuuter,

Jazeker, er zijn twee oplossingen:

1. De stacaravan verrijden: dichter naar de kantine.
  2. Een soort van gigantische WiFi adapter installeren op het dak van je stacaravan om signaal op te vangen.

Heel even serieus nu... een oplossing voor je vraag is er jammer genoeg niet direct voor handen vrees ik. 800m is nog een aardige afstand om te overbruggen. Ik denk niet dat enig gewoon draadloos signaal sterk genoeg is om zo ver te dragen. Om dan nog maar te zwijgen van de mogelijke interferenties onderweg (muren, metaal,...)

Bovendien zal er wel een specifieke reden zijn waarom de camping eigenaars het WiFi netwerk hebben willen beperken tot de kantine, denk je niet?  :winked:

In elk geval nog een fijne vakantie toegewenst op de camping! En ach, een wandelingetje is zo erg toch niet? Het schijnt gezond te zijn ;).

Fijne avond,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is zo goed als onmogelijk.

Het is voor sterke zenders prima mogelijk om zover te zenden (Ik heb er genoeg op o.a. campings geinstalleerd), echter als een singnaal niet zo ver komt kan je ontvanger nog zo goed zijn, degelijk opvangen ga je hem nooit.

Zoals Mako al zegt heeft het een reden dat het signaal in de kantine blijft en niet daarbuiten.

Informeer anders eens of ze wellicht een betaald wifi signaal op de camping-grond hebben, of kijk anders naar de mogelijkheid om een 3g/4g internet dongel te nemen (let op dat dit in het buitenland een dure aangelegenheid is en vaak niet erg snel is).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Mako

die oplossingen wat jij brengt had ik ook zelf kunnen bedenken haha, maar goed de reden wat je zegt is simpel de kantinehouder

wil natuurlijk dat je naar de kantine komt voor wat te drinken

dames en heren bedankt voor het advies is wat mako zegt stacaravan naar de kantine brengen?

met vriendelijke groet,

janmuuter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrij eenvoudig: wanneer er in je overeenkomst werd bepaald dat je een WiFi-verbinding ter beschikking hebt op de camping en je deze op dit moment niet hebt dan zal de campinguitbater dit moeten oplossen ... staat dit echter niet in de overeenkomst, dan is het aan jou om hier een mouw aan te passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.