Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi allemaal, 

Ik ben al een tijdje bezig met 2de hands computers kopen en op knappen voor win 7 (die ik er daarna dan er ook op zet...) Ik heb laatst bij een van de computers met een gigabyte ga k8nmf-9 moederbord windows 7 er op gezet maar nu doet het geluid het niet meer... is dit omdat ik de drivers niet heb??? zo ja, kan ik dan een audio kaart er in zetten en daarvan de drivers installeren om wel audio te krijgen???

groet 10TheDoctor

dit zijn de specs van de pc:

prosesor: AMD Athlon 64 processor 3000+ 1.81 Ghz

RAM: 2,00 GB (1 GB gebruikbaar)

video kaart: msi geforce n430gt-md1gd3/oc

harddrive: 1 tb ruimte (meer weet ik er niet van)

MoBo: gigabyte ga-k8nmf-9

Geplaatst: (aangepast)

:(  Hoe weet je dat ?? ( heb je ge-probeert ? ) maar als die Vista ondersteunt dan W7 ook moet ..

op andere kant die driver is precies van je moederboard, heb je daar juiste aangeklikt ?

aangepast door LuRoy
Geplaatst:

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Geplaatst:

Ik heb mijn computer ge downgrade naar windows xp, en voordat iedereen gaat schreuwen dat dat achterlijk is wil ik zeggen dat het moederbord bedoeld is voor xp. Ik heb xp professional sp3 geinstalleerd met alle drivers, maar nog steeds doet het geluid het niet. is hat dan nog steeds een probleem met de software of ligt het aan de hardware? de geinstalleerde versies van windows waren bijde van piratebay, is dat een probleem??

groet The Doctor

P.s ik heb spacey geprobeerd te installeeren maar hij liep vast bij het instalatie scherm (bij de optie om een cleaner er gratis bij te downloaden) dus vandaar dat ik nog steeds geen link heb, ik zal probeeren het te doen maar ik heb niet grote verwachtingen. 

Geplaatst:

op dit forum word illigale software absoluut niet ondersteund.

We willen je aanraden om een legale windows exemplaar te bemachtigen.

Dat gezegd te hebben, ik denk dat de hardware defect is.

Windows XP voor dit systeem zou ook mijn voorkeur zijn, houd er echter wel rekening mee dat windows xp momenteel niet meer voorzien word van nieuwe updates en beveiligspatches.

Geplaatst:

Ik begrijp dat illegale dingen hier niet ondersteund worden, maar mijn computer heb ik gekocht in een 2de hands winkel waar ze die er zelf bij leverde. doordat ik geen 120 euro over heb voor de legale versie heb ik het maar zo gelaten... ik weet ook dat windows xp niet meer ondersteund word, maar dat maakt niet zo veel uit voor mij.. 

groet The Doctor

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.