Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

niet erg netjes van die 2e hands winkel als je het mij vraagt.

Maar nogmaals, alles wijst op een hardware defetc, het simpelst is dus om voor een paar euro een geluidskaartje er bij te plaatsen.

Geplaatst:

Ik heb nog een paar geluidskaarten liggen, ik zal ze zo ff uit testen. de 2de hands winkel heeft inderdaad niet erg handig gehandeld, maar ik begrijp het ook wel... de computer koste 20 euro en om daarvoor de 120 euro windows cd te kopen is een beetje veel, maar ach. ik zal laten weten of de geluid kaart helpt, maar zowiezo bedankt! 

groet The Doctor

Geplaatst:

@10TheDoctor,

Je kan hier nog vermelden of het plaatsen van een andere geluidskaart het probleem oplost, indien blijkt dat het niet om een hardware probleem gaat wordt dit topic afgesloten omdat je computer voorzien is van een illegaal verkregen besturingssysteem.

Zie ook de forumregels.

Geplaatst: (aangepast)

Beste 10TheDoctor,

Wij hebben uw discussie gesloten wegens het vermoeden van illegale praktijken. Downloaden van het door u vermelde item is een schending van de wetgeving op het copyright. Als forum mogen/willen/kunnen we hier geen hulp aanbieden om zelf niet in problemen te komen.

Bij vragen of opmerkingen mag u me per privébericht contacteren.

Vriendelijke groeten,

Clarkie

aangepast door clarkie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.