Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

net weer een blue screen gehad 

Comodo verwijderd - opnieuw opgestart - outlook start automatisch op 

heb CCleaner opgestart en hiervan werd de processor te heet

meer stond er niet aan of open

na weer opgestart te zijn MSE geinstalleerd en bij het scannen nog net géén blue screen

maar de temp liep op tot 84 graden 

• Reacties 185
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Probeer de test een paar keer te herhalen en zie of deze zichzelf nog een paar keer voordoet.

Probeer ook te zien welke temperatuur hij is als dit gebeurt, dit moet je er apart bijschrijven, want dat kan ik nu zo niet zien.

.................................

We (zeker Yannick) wachten op een resultaat .

Toch ziet het er meer en meer naar uit dat de grafische chip van je processor naar de haaien is Zie ook de mening van Yannick). Maar deze conclusie is nog een beetje voorbarig.

We wachten nu dus op de resultaten van een paar herhalingen van testen met OCCT. Let tijdens die testen, zoals door Yannick gevraagd, op de temperaturen van de CPU!

Geplaatst:
.............

Start het op en start de test. Houd aan de rechterkant de temperaturen goed in de gaten, en probeer goed te kijken welke temperatuur het systeem heeft aleer deze (mogelijk) uitschakelt door oververhitting (en stel ook vast hoe lang dat duurt.

Lukt dat niet?

Geplaatst:

Ik heb geen ervaring met deze tool en zie me genoodzaakt naar Yannick te verwijzen.

Geplaatst:

@Adober,

Ik ben op dit ogenblik OCCT 4.4.1 aan 't testen op een test pc (Win7). De test loopt dus. Ik stel vast dat ik naast het venster dat u al enkel malen getoond hebt nog een tweede venster aan de rechterkant heb, "Monitoring" genaamd. Het is dat venster dat o.a. het temperatuurveroop van de CPU weergeeft tijdens de test. Maar niet alleen dat. Kijk maar eens goed.

Zie dat venster niet? Dan zou ik willen vragen of je tijdens de installatie toestemming gegeven hebt om de noodzakelijke ActiveX te installeren? Zo neen, verwijder het programma en die de installatie opnieuw.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.