Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

post-22140-0-20345000-1422477939_thumb.j

Zie het venster Monitoring en de in GEEL aangebrachte markeringen.

• Reacties 185
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Onze laatste berichten hebben zich gekruist. En nadat ik die tool nu zelf aan 't testen ben heb ik er iets meer inzicht in en stel ik vast dat er bij u geen monitoring van de temperatuur weergegeven wordt. Waarom dat bij u ontbreekt dat kan ik niet verklaren.

Mag ik je ook vragen niet te snel na elkaar te posten. Ik zie hier bij mij vaak twee nieuwe antwoorden van u binnenlopen terwijl ik een antwoord aan het voorbereiden ben op een eerder antwoord van u. Dat is niet meer werkbaar.

Ik zal nog eens een goede link zoeken van de tool HWiNFO, waar ik het eerder over had. Een beetje geduld a.u.b.

Geplaatst:

Ik heb het installatiebestand voor u geüpload via Wetransfer.

Klik op onderstaande link om het te downloaden.

http://we.tl/PTq5PPS1oj

Installeer het en plaats eens screenshots van het resultaat. je zult aan de verticale scrolbalk moeten trekken om het geheel te kunnen zien, vandaar dat er twee screenshots nodig zullen zijn.

Geplaatst:

oké Droske, ik ben nu 15 minuten aan het OCCT 'en geweest en hij blijft maar doorgaan met testen dus heb ik op OF geklikt 

inderdaad krijg ik géén temperatuur te zien 

maar wat betekent het dat de PC niet uitvalt?

post-3744-0-24592100-1422479712_thumb.jp

Geplaatst:

Ik heb het installatiebestand voor u geüpload via Wetransfer.

Klik op onderstaande link om het te downloaden.

http://we.tl/PTq5PPS1oj

Installeer het en plaats eens screenshots van het resultaat. je zult aan de verticale scrolbalk moeten trekken om het geheel te kunnen zien, vandaar dat er twee screenshots nodig zullen zijn.

Geplaatst:

dit zijn de screenshots 

de kleine staat rechtsboven de grote 

ik weet helemaal niet wat ik nu moet doen 

je zult aan de verticale scrolbalk moeten trekken 

dat zie ik ook niet

post-3744-0-01888400-1422480449_thumb.jp

post-3744-0-93170500-1422480462_thumb.jp

Geplaatst:

Ik was je vergeten te zeggen dat je bij het openen van het programma moet kiezen (vinkje plaatsen) voor "Sensors only". Sorry hoor.

Herhaal het dus nog eens.

Geplaatst:

Om terug te komen op het verhaal OCCT (zoals ook besproken met Droske in PM), als je OCCt afsluit komt er in je map mijn afbeeldingen een mapje te staan met een datum waarin alle sensormetingen staan uit OCCT. Meerdere van die afbeeldingen zijn van je temperaturen.

Normaal zou je temperatuur moeten staan waar bij jou rechtsonderin het voltageschermpje staat, dit hoort hier standaard te staan dus waarom het er bij jou niet staat is mij ook een raadsel. De versie die droske laat zien wijkt ook af van wat ik al jaren gewend ben bij OCCT.

Zie dat je die afbeeldingen van OCCT kan vinden en upload deze.

Voer ook nog uit wat Droske hierboven zegt over HWINFO tool dat alleen de temperatuur tevoorschijn komt.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.