Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 185
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Om terug te komen op het verhaal OCCT (zoals ook besproken met Droske in PM), als je OCCt afsluit komt er in je map mijn afbeeldingen een mapje te staan met een datum waarin alle sensormetingen staan uit OCCT. Meerdere van die afbeeldingen zijn van je temperaturen.

................................

Bij mij heeft dat programma in "Mijn documenten" een mapje aangemaakt met de naam "OCCT" Daarin staan inderdaad een aantal png afbeeldingen van de metingen (grafieken) die tijdens de scansessie zijn uitgevoerd. Zo onder meer een temp. meting per CPU Core.

Geplaatst: (aangepast)

heb 3 schermen en nu?

Het is duidelijk dat de temperaturen van de processor veel te hoog is. Een bevestiging van wat Speccy eerder al aangaf.

Zet de BIOS eens naar DEFAULT (standaard) en sla de wijzigingen op .

Weet je hoe je dat moet doen?

aangepast door Gast
Geplaatst:

nee, dat weet ik niet 

en Yannick ik heb het gevonden maar er staat geen temp bij 

er staat 12 x een voltage - 1 x memory usage - 1x frequency CPU - 1x Frequency bus 

en 1x CpuUsage

dat temp laat het helemaal afweten bij mij

Geplaatst:

Ben nog onvolledig geweest. Opvallend is dat het processor gebruik extreem hoog ligt. Tot meer  dan 90% zelfs.

Heb je alle toepassingen gesloten alvorens die test uit te voeren?

Ik vraag me af wat er eventueel nog op de achtergrond draait. Desondanks mag die processor-temperatuur niet zo hoog oplopen.

Ik moet eens terugblikken in dit onderwerp of er al een RSIT logje gevraagd is geweest.

Geplaatst:

helaas moet ik weer vroeg op 

ik reageer morgenmiddag weer 

héél hartelijk dank dat jullie zo doorzetten

groet van mij en voor straks welterusten

Geplaatst:

@ Droske Er is al een RSIT check geweest, er is niets gevonden.

@Adober: Maak eens een nieuwe HWINFO maar zorg dat alles is afgesloten verder.

Je GPU diode lijkt niet inorde te zijn, daar kunnen we dus niet van uit gaan (10 graden is onmogelijk).

45 graden op de sensor die (lijkt mij) je processor aangeeft vind ik niet denderend veel (gezien de stock koeler er op zit).

Die met HWinfo.

De toepassingen die je tijdens de scan had open staan kunnen niet zoveel beslag leggen op je processor.

Ik heb gezien dat het onderwerp gestart is met een RSIT log. Volgens Mako was er niets om je zorgen om te maken.

Vergeet de BIOS niet naar DEFAULT te zetten en voer dan nog eens een scan uit met HWinfo.

Indien dat een status quo zou opleveren dan zal het er op aan komen het te hoge processor gebruik weten te verklaren.

Eerder verklaarde Adober ook dat Outlook automatisch opstart bij het opstarten van de computer. Is dat zo ingesteld of is het ongewild? Of m.a.w. is het systeem nog gezond en wel?

aangepast door Gast

Er zijn al meerdere controles op malware geweest, steeds zonder resultaat, dus daar zal het niet aan liggen.

Even wat punten op een rijtje

-Slechte voeding

-Stock koeler (waar 45 graden absoluut niets vreemd is)

-Mogelijk slechte airflow in de behuizing (budgetbehuizing+budgetvoeding = slechte airflow)

-Het is geen malware (hier is al meerdere keren op gecontrolleerd)

Wat zijn op dit moment nu de problemen nog die er spelen, want door de enorme overvloed aan berichten van de afgelopen 2 dagen is alles er niet duidelijker op geworden.

Zoals eerder gezegd, probeer zo veel mogelijk informatie in 1 berichtje te steken in plaats van meerdere berichten achter elkaar te plaatsen, dit maakt het voor ons behandelaars uitermate ingewikkeld om alles nog goed te kunnen volgen.

Neem liever 10 minuten de tijd om alles fatsoenlijk en duidelijk in 1 bericht te zetten dan om maar zo snel mogelijk te reageren en vervolgens met meerdere berichten op de proppen te komen waardoor wij in de war raken (mede omdat als wij al aan het reageren zijn er soms nog nieuwe berichten komen).

aangepast door Yannick
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.