Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als je de mogelijkheid hebt test deze modules dan inderdaad eens in een andere pc. als je daar hetzelfde probleem hebt dan zijn het zekerweten je geheugenmodules, anders is het zoals droske zegt misschien je moederbord of processor waar iets fout gaat in de geheugenafhandeling.

Maar ga er zeker mee terug naar de winkel. eis zo nodig je geld terug en laat de pc daar achter.

• 2 weken later...
  • Reacties 185
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

• 2 weken later...
Geplaatst:

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, besluit ik dat het probleem opgelost is en wordt het topic afgesloten ... mocht je het topic willen heropenen, stuur dan eventjes een privébericht naar mij of naar één van de andere teamleden.

• 3 maanden later...
Geplaatst:

door een onverwachte aandoening even geen reactie van mijn kant meer geweest,

aangezien mijn geheugenbankje boordevol fouten zat heb ik een nieuwe gekocht 

en ook met MEM nagekeken (0 fouten) en nog géén blue screen gehad 

ik denk dus dat dit de oorzaak was 

allen nogmaals hartelijk dank voor de hulp en het ontdekken van dit euvel

dank, dank, dank,

Adober (George)

Geplaatst:

Fijn te lezen dat je probleem opgelost is Adober. ;)

Als je binnen dit topic geen verdere vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Nog veel computerplezier gewenst ! :top:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.