Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 185
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Dat is hem dus niet, probeer dit eens, anders zou ik het ook niet meer weten anders dan dat ik zou denken dat de videokaart echt stuk is ofzo.

 

 

 

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je 
hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

 

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Geplaatst:

dit is de log.....

en als het scherm eerst niet het juiste formaat heeft en na het installeren van de nieuwste video drijver 

en toen de PC opnieuw opgestart en het scherm had weer het juiste formaat 

dan werkt de videokaart toch?

 

log.txt

Geplaatst:

Dan werkt hij wel, maar dat wilt niet zeggen dat er helemaal niets aan kan mankeren.

Maar omdat ik dat niet zo direct denk heb ik je gevraagd het log te maken.

 

Ik heb een specialist verwittigd dus hij zal er zsm naar kijken of er iets mankeert!

Geplaatst:

Download malwarebytes_anti_malware.pngMalwareBytes Anti-Malware bij voorkeur naar het bureaublad.

  • Dubbelklik op mbam-setup-2.0.exe om de installatie van Malwarebytes Anti-Malware te starten.
  • Volg de verdere aanwijzingen, de volledige installatieprocedure kunt u nalezen op de volgende link - Malwarebytes Anti-Malware installeren.
  • Klik vervolgens bovenin het scherm op Scan.
  • Kies vervolgens de Aangepaste scan en klik op Scan nu.
    • Plaats vervolgens een vinkje bij de optie Scan naar rootkits.
    • Selecteer in het rechter venster alle aanwezige harde schijven en partities.

    [*]Klik vervolgens op de knop Start scan om de aangepaste uit te voeren.

    [*]Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates, klik hier op "Nu bijwerken als er beschikbare updates zijn.

    [*]De scan wordt nu automatisch gestart,wanneer de scan gereed is en er bedreigingen zijn gedetecteerd krijgt u hier een overzicht van.

    [*]Wanneer er geen bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Bekijk gedetailleerd logboek.

    • Klik vervolgens op de knop Acties toepassen, bij de melding dat uw computer opnieuw opgestart moet worden klikt u op Nee.
    • Klik vervolgens op de knop Bekijk gedetailleerd logboek en klik op de knop exporteer en kies de optie tekstbestand (*.txt).
    • Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog en klik vervolgens op de knop Opslaan.
    • Dit bestand zal standaard op uw bureaublad worden opgeslagen.

MBAM-Scan.png

MalwareBytes' Anti-Malware logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand wat u zojuist heeft opgeslagen als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in Malwarebytes Anti-Malware bij Historie > Programmalogboeken)
  • Plaats de inhoud van dit logbestand in het volgende bericht.

Wil je meer uitleg - in beeld en geluid - over de werking van Malwarebytes, bekijk dan onze eigen PCH-video hier.

Geplaatst:

In bericht #1 werd reeds een RSIT logje gepost, dit werd geanalyseerd en daarover werd dan ook reeds in bericht #5 feedback gepost.

 

In bericht #8 werd de link naar een Speccy-logje gepost, hier valt de temperatuur van de processor op welke 82 °C bedraagt.

 

Hoe is het gesteld met het stofgehalte in je systeem ?

 

Te hoge temperaturen van een PC / laptop worden meestal veroorzaakt door een te hoog stofgehalte. Om dit op een veilige manier te verwijderen verwijzen we graag naar deze zeer duidelijke uitleg.

Neem de tips grondig door en doe het nodige om je systeem stofvrij te (laten) maken … nadien kan je ons dan de nieuwe resultaten van Speccy bezorgen en bekijken we de zaak verder.

Geplaatst:

er zat stof op de FAN en de ribben daaronder zaten aardig dichtgeslipt 

het is een vrij nieuwe PC maar ik heb hem inderdaad op vloerbedekking staan 

het probleem van aan en uitgaan vond meestal na langdurig aanstaan plaats

dus ik ga aanstond werken (van 2 tot half tien) en laat de PC dan aanstaan 

en ga SPECCY vanavond om een uur of 11 opniuw zijn werk laten doen en het hier plaatsen 

(ik denk zelf als leek dat het stofvrij maken gaat helpen)

mvg. van adober

Geplaatst:

in mijn gekochte Malwarebytes staat ZELFBESCHERMING  - UITGESCHAKELD 

(zie MBAM scanlog 2 berichten terug)

waar dient dit voor? moet ik het INSCHAKELEN?

ik heb er nooit aangezeten dus dit heeft standaard altijd uitgechakeld gestaan.....

mvg.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.