Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 185
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

WAUW!!!!...... kom net thuis en zet de pc aan en zie Speccy tussen de 44 en 60 graden bewegen????.....WAUW 

hoe dat kan i dont no maar ben er heel erg blij mee!!!

post-3744-0-86295900-1422370295_thumb.jp

Geplaatst: (aangepast)

beste Droske,

ik wil de HW64 van jou advies downloaden maar dan moet ik kiezen waarvandaan

CAN - US - SK 

dat weet ik dus niet 

Hoewel ik de download-links getest heb alvorens ze te plaatsen stel ik vast dat ze niet doen wat ze zouden moeten doen. Waarvoor mijn verontschuldiging. :blush:

Maar geen nood, Yannick heeft een alternatief voorgesteld dat zo mogelijk nog beter is. je bent er mee aan de slag geweest en dat vind ik positief.

Anderzijds ben ik benieuwd of de winkelier op je verzoek, om je pc te ruilen voor een nieuwe, ingaat. Voor de winkelier zal eerst duidelijk moeten zijn waar de oorzaak van het probleem zit. Indien het enkel een hardware probleem is dan mag je hopen. Indien het een softwareprobleem is dan ligt de bal eigenlijk in uw kamp.

Ik ben echt benieuwd hoor.

aangepast door Gast
Geplaatst:

dus doorgaan met de OCCT? ik wacht af op mijn 2 vragen aan Yannick

de winkelier laat niets van zich horen op mijn mail

ik heb hem ook het goede nieuws gemaild (dat de hitte vanmiddag over was)

maar heb wederom niets gehoord 

ik ben zeer gespannen of de PC morgenmiddag opnieuw met deze temperatuur opstart

dan hoef ik geen nieuwe PC.....

Geplaatst:

oké, doe ik 

(ik wou het 1 voor 1 afwerken) maar nu doe ik deze wel eerst

hoort deze bijlage van COMODO ook bij AMD Catalyst?

Het ziet er naar uit dat je niet overweg kunt met de meldingen van Comodo. Daaruit mag je besluiten dat dit programma voor u niet geschikt is. Het risico dat je daarbij de verkeerde keuzes maakt is te groot. Ik raad je dan ook ten stelligste aan uit te kijken naar een voor u geschikter alternatief.

Persoonlijk vind ik de firewall van Windows 7 helemaal niet slecht. Een internet Securuty pack is dan ook geen echte must. Ikzelf laat Windows firewall zijn ding doen en vul dat aan met een gratis Anti-Virus programma zoals Panda Free, AVG Free, of Avast Free.

Daarnaast heb ik ook nog MalwarBytes Antimalware Premium (betalend) staan. dat alles is zeer gebruiksvriendelijk.

Maar het is en blijft een persoonlijke keuze. Werken met een programma dat je niet kunt bedienen is echter uit den boze.

Geplaatst:

misschien is de opnieuw aangebrachtte koelpasta pas goed werkzaam na 24 uur 

de verkoper heeft het maandag om een uur of 1 aangebracht en toen ik de PC

vanmiddag om een uur of 3 aanzette was de temp. heerlijk normaal

Geplaatst:

zat ik ook al aan te denken 

maar AVG blijft steeds melden dat mijn mails in outlook niet kunnen worden gescand 

en toen zag ik comodo op internet met handleiding voor installatie...

ik denk dat ik Panda ga proberen en Malware bytes heb ik ook een betaalde versie van.....

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.