Ga naar inhoud

PC valt spontaan uit en start opnieuw op. Of wil gewoon niet opstarten.


rowis

Aanbevolen berichten

Als ik het opstarten vergelijk met hoe hij normaal opstart, dan valt op dat de lampjes op met moederbord (zie rode cirkel hieronder) normaalgesproken eerst gaan branden en dan uitgaan tijdens het opstarten. De lampjes blijven nu echter branden.

 

Ik weet niet wat deze lampjes betekenen, maar valt hier een conclusie uit te trekken?

post-25451-0-94410500-1420832617_thumb.p

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Je hebt de geheugenmodules op exact dezelfde plaatst teruggestoken? Alles zit ook extra goed aangedrukt en dicht? (de lipjes).

Ik kan zo ook niet zien welke lichtjes dit zijn die branden, meestal betekent dit dat er iets niet goed in het moederbord zit (ram, videokaart).

 

Als je toetsenbord en muis niet aangaan betekent dit dat het moederbord niet geinnitialiseerd word.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga alles nog een keer checken, maar heb dat net ook al gedaan. Alles zit zoals het zat: geheugenkaarten, videokaart. Ik heb ook niks van de voeding losgemaakt. Kan het een defecte voeding zijn? Of zou dan niks het meer moeten doen? De DVD speler gaat gewoon open en de harde schijven gaan aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.