Ga naar inhoud

Virus verspreid rond op Facebook & steam

Aanbevolen berichten

Hallo,

Blijkbaar is er momenteel een virus aan het rond gaan op Facebook & Steam.

Als men erop klikt heeft men denk ik een virus staan op hun computer en zend het naar iedereen van Facebook of Steam als een chat bericht dat onschuldig leek.

Ik had erop geklikt maar mijn (Goeie) anti-virus heeft het geblokt. Gelukkig maar, maar ik krijg nu dus van allemaal vrienden dat en iedereen vraagt heeft iemand een fix ofzo...? :)

Dus als jullie een fix weten zou ik het graag weten om mijn vrienden te helpen! Momenteel zeg ik... 'als je een betaalde anti-virus hebt, doe een volledige scan'

Maar ik weet niet of dat helpt of iets doet....

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb inderdaad al van het virus gehoord. Er zijn echter al verschillende varianten bekend waardoor er onmogelijk één methode is die altijd van toepassing zal zijn. Hoe dan ook is er een grondige malware controle nodig, en dat kan je niet met enkel een scan van je antivirus.

Ik zou je aanraden je vrienden door te verwijzen naar het forum waar er voor iedereen individueel een controle gedaan kan worden. Zelf aan de slag gaan lijkt me persoonlijk niet zo'n verstandige oplossing gezien je dan mogelijk belangrijke elementen over het hoofd ziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je binnen dit topic verder geen problemen of vragen meer hebt, mag je dit onderwerp persoonlijk afsluiten. Dit doe je door bovenaan het topic te kiezen voor "Modereer onderwerp" en op "Sluiten" te klikken ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.