Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wanneer ik mijn e-mail open, krijg ik steeds deze melding : "Er is iets fout gegaan. Vernieuw je browser of sluit de browser en meld je opnieuw aan". Eender wat ik doe, deze melding komt steeds terug !  Nochtans kan ik wel gewoon mailen.

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Begrijp ik het goed dat je het hier over webmail hebt?

Gaat het over een gmail, hotmail of......... account?

 

Welke Windows versie staat op je computer?

 

En in welke browser heb je dat probleem? Heb je als test ook al een andere browser geprobeerd? Wat levert dat op?

Geplaatst:

Dag Clarkie. Ik bedoel in mijn hotmail.com (nu noemt het outlook.com). Ik heb windows 7. Ik heb ook Google Chroome als browser en Google als zoekmachine. Misschien doet dit allemaal niet ter zake, gewoon als info dan.  Ik krijg (als ik "vernieuw" aanduid de volgende boodschap : "Outlook.com kan dit verzoek niet uitvoeren. Microsoft kan contact opnemen met gerapporteerde problemen." 

Geplaatst:

Op mijn ander (mini)laptop heb ik dit probleem niet.

Ik heb bij Google Chrome al het nodige gedaan wat ik kon doen : instelling terug opnieuw ingesteld.

Ik wil gerust Google Chrome verwijderen, maar als ik dit wil doen krijg ik steevast de vermelding : alle toepassingen van Google Chrome sluiten, en dan zou ik niet weten wat ik nog moet sluiten want dan is "volgens mij" niets meer in werking.

Geplaatst:

Het is niet de bedoeling dat je Google Chrome zou verwijderen wel dat je......

 

 

Voer ook onderstaande eens uit.

 

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt) 

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. 

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. 
Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'
Klik vervolgens in de linkse kolom op Register” en klik op ‘Scan naar problemen”
Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”
Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. 
Kies dan Herstel alle geselecteerde fouten”. 
Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. 
Sluit hierna CCleaner terug af. 

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding. 

Geplaatst:

Na uuuuuren proberen en alle mogelijke instructies op te volgen bleef die melding steeds komen, dus uiteindelijk google chrome eraf gegooid (met succes). Met Internet Explorer heb ik dat probleem (die melding) niet in oultook. Dus terug een beetje naar "AF" want ik vond Google chrome  wel gebruiksvriendelijk.  Nu heb ik wel een "favorietenlijst" maar ik krijg die niet alfabetisch. Swat. Maar hoe ik met die "Toolbar" moet werken weet ik ook al niet. Als ik er iets wil bijzetten, krijg ik steeds de melding dat dit niet gaat. Ik wil, als ik op de startpagina sta, ergens direct kunnen klikken op "outlook" en "facebook" en niet eerst terug moeten gaan naar mijn bureaublad waar een koppeling staat.  Ik herinner me nu ook waarom ik naar google chrome ben overgeschakeld : ik kreeg meer dan regelmatig meldingen "Internet explorer werkt niet meer" "skype werkt niet meer" "programma wordt afgesloten".  En ik ondervind NU AL dat deze meldingen weer te voorschijn komen en ik ben nog maar pas bezig !!! Mijn computer is absoluut nog niet oud want anders vloog hij door het venster, zo ben ik op van de zenuwen. Sorry voor mijn geraas hoor !!! 

Geplaatst:

Best eens controleren of malware voor problemen zorgt, voer onderstaande uit.

 

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je 
hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

 

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.