Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
first run;z
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Het lukt me niet onderstaande instructie op te volgen ! De optie "Schilden instelling" vind ik niet.

Klik met de rechtermuisknop op het Avast pictogram in de taakbalk.
Kies hier de optie "Avast! Schilden instellingen ".
Kies nu de optie "Blijvend uitschakelen".
 

Geplaatst:

Misschien ligt het eraan dat mijn Avast de "gratis te downloaden" versie is ?

Als ik met rechter muis klik in takenbalk lees ik "Antivirus Avast" + "losmaken takenbalk".

Als ik dan nog eens met de rechter muis klik op "Antivirus Avast" lees ik "als administrator uitvoeren" waar ik dan ook links op klik. Kom ik dus op Avast waar te lezen staat "alle schilden zijn actief, alles is up-to-date" en links staan daar enkele mogelijkheden om op de klikken : overzicht, scan, hulpmiddelen, winkel, account, statistiek, instellingen. Ik klik dan maar op "instellingen" en daar kan ik "Deepscreen in- of uitschakelen". En veel meer is daar niet te lezen.

Geplaatst:

Het icoontje waar ik het over heb en dat je in de afbeelding in bericht #23 ziet bevindt zich in het systeemvak, dit is het rechterdeel van de taakbalk.

 

Mocht het niet lukken op die manier open dan je Avast gebruikersinterface en klik links onderaan op Instellingen ... in het scherm dat zich nu opent klik je in de linker kolom op Actieve bescherming en dan schakel je de drie schilden uit.

 

54cdf3e700b04-avast_2.jpg

Geplaatst:

Oef ! Zo kon ik nog lang zoeken hé ! Dat icoontje rechts op de taakbalk is bij mij niet zichtbaar ! Maar ik heb het nu wel gevonden hoor. Sorry hé !!! Dus ik doe nu verder met die zoek.exe en daar moet ik dan "first run;z" in plakken hé ?

Geplaatst:

Ja, dat is helemaal goed.

 

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
C:\Users\Rita\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\First Run;f
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.
Geplaatst:

Zoek.exe v5.0.0.0 Updated 27-01-2015

Tool run by Rita on zo 01/02/2015 at 20:16:22,78.

Microsoft Windows 7 Home Premium 6.1.7601 Service Pack 1 x64

Running in: Normal Mode Internet Access Detected

Launched: C:\Users\Rita\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\7HG4XB8W\zoek.exe [scan all users] [script inserted]

==== Older Logs ======================

C:\zoek-results2015-01-15-192733.log 48939 bytes

C:\zoek-results2015-02-01-100746.log 1115 bytes

==== Deleting Files \ Folders ======================

"C:\Users\Rita\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\First Run" deleted

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================

==== Deleting CLSID Registry Values ======================

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=38 folders=31 63971267 bytes)

==== EOF on zo 01/02/2015 at 20:18:23,35 ======================

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.