Ga naar inhoud

thuis netwerk opzetten

Gast fredkrens

Aanbevolen berichten

Ik heb het geprobeert zo gemakkelijk mogelijk uit te leggen

Maar ik heb al een handleiding gevonden voor beginners

Thuisnetwerken: een uitgebreide beginnersguide (7/9) | Tweakers.net

Je moet daar eens kijken bij bestanden delen

Of hier maar hier staat het allemaal maar zeer kort uitgelegd

PCHelper.NL -- Your Online Computer Community

Bij xp moet je iets doen met netwerk instellen ofzo iets

hallo, Fillkill hartstikke bedankt voor jou geduld, ik ga er morgen weer eens goed voor zitten, ik heb de twee pagina's opgeslagen bij de favorieten.

Aan jou uitleg zal het zeker niet liggen! Best wel duidelijk, maar het lukte nou eenmaal niet, dus morgen weer een dag en dan probeer ik het opnieuw.

nogmaals

Bedankt

Gr.

Fred

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Als je op je laptop de volledige computernaam van je vaste pc invoort in uitvoeren wat gebeurt er dan? Je moet wel de twee streepjes ervoor zetten

Bv: \\computernaam bij uitvoeren

De computer zegt met een soort foutmelding X kan het werkpad niet vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee natuurlijk gebruik ik het woordje computernaam niet. nl eigenaar is de volledige naam.(boven is de beschrijving)

Ik heb zeker een netwerkkaart, en een router, het is bij mij een draadloos systheem

Modum zit in de meterkast en boven via een adapter werkt het draadloos met zeer goede ontvangst. , ik heb altijd een thuis netwerkje gehad (geinstaleerd door een deskundige), maar op de een of andere manier werkt het niet meer, en nu wil ik het zelf gaan oplossen anders ben ik weer €50 kwijt.

XP heeft een netwerk wizard maar dat heb ik ook al een paar X geprobeerd.

Voorheen kon ik via de laptop beneden in mijn documenten boven komen en ook mijn printer was gedeeld, en dat was tot voor kort prima, ik durf geen systeem herstel te doen, want ik heb wel e-mail storing gehad, dus als ik de boel terug zet zit ik daar weer mee, vandaar.

Gr.

Fred

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees dat hier een draadloos netwerk wil geïnstalleerd worden.

Een draadloos netwerk installeren vraagt dan uiteraard wat meer werk dan een netwerk te installeren dat niet draadloos is. Bij een draadloos netwerk moet eerst op iedere PC die gebruik gaat maken van het netwerk de routerinstellingen geconfigureerd worden. Een draadloze router maakt namelijk gebruik van MAC IP adres. Als dit klusje geklaard is kan je pas beginnen met mappen en bestanden delen via draadloos netwerk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.