Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik gebruik window mail.  Maar de laatste weken opent het e-mailprogramma heel traag.

 

Normaal als ik mijn window mail open dan komt rechts onder een melding " ontvangen van mail" en dan duurt het een paar seconden voor al mijn mails binnen zijn.

 

Maar de laatste tijd  duurt dat heel lang.  Ik krijg dan een melding met de vraag of ik wil wachten op de mail of afsluiten. 

 

Ik kies dan om te wachten, maar na een paar minuten krijg ik weer die vraag of ik nog wil wachten, maar mijn mails komen nog niet binnen. 

 

Als ik dan mij mailprogramma een paar keer afsluit en weer opstart komt op den duur mijn mail erdoor maar dan ben ik al 10 minuten bezig.

 

Waar kan dat aan liggen, weet iemand raad?

Geplaatst:

Eerst even controleren of malware voor problemen zorgt.

 

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je 
hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

 

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Geplaatst:

 

RSIT Logbestanden plaatsen

 

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

 

 

Hoe je een bestand ( in dit geval een tekstbestand) in je volgende bericht kan plaatsen lees je in punt 2 hierboven.

Geplaatst:

Het log dat je geplaatst hebt, is niet het gevraagde log van RSIT.  Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" uit C:\RSIT als bijlage toe aan het volgende bericht en dan kijken we verder.

Geplaatst:

Dit is het logje dat we nodig hadden :top:

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
{4D545656-3700-A76A-76A7-7A786E7484D7};c
C:\Program Files\AskPartnerNetwork;fs
{4F524A2D-5350-4500-76A7-7A786E7484D7};c
{7ffa5f54-1c4f-46de-8576-c271a0dd482f};c
C:\Program Files\iplay_en;fs
{3bbd3c14-4c16-4989-8366-95bc9179779d};c
C:\Program Files\FLV_Runner;fs
{8dcb7100-df86-4384-8842-8fa844297b3f};c
C:\Program Files\Microsoft\BingBar;fs
{503e067f-2914-4edd-8432-2d6c52635e23};c
ApnTBMon;s
Pokki;s
APNMCP;s
C:\Windows\tasks\SpeedUpMyPC Maintenance.job;f
C:\Program Files\Uniblue\SpeedUpMyPC;fs 
C:\Windows\tasks\SpeedUpMyPC Startup.job;f
C:\Users\Willy\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\vy5liloi.default-1412609193597\extensions\{7ffa5f54-1c4f-46de-8576-c271a0dd482f};fs
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{4D545656-3700-A76A-76A7-7A786E7484D7}];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{4F524A2D-5350-4500-76A7-7A786E7484D7}];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{7ffa5f54-1c4f-46de-8576-c271a0dd482f}];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r
""=-;r
"ApnTBMon"=-;r
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r
"Pokki"=-;r
C:\Users\Willy\AppData\Local\Pokki;fs
C:\Program Files\DealPly;fs
emptyfolderscheck;delete
startupall;
filesrcm;
  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Do a Deep Scan
  • Auto Clean
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.
Zoek.exe logbestand plaatsen
  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Geplaatst:

das allemaal veel te moeilijk voor mij, Ik kan het ook niet dounlauden.  Het wordt geweigerd door mijn norton, en die schakel ik liever niet uit.

 

Mijn mail werkt vandaag weer goed. Ik beschouw het probleem als opgelost. 

 

dank voor u hulp

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.