Ga naar inhoud

Geïnstalleerde update verwijderen

dudefreaker3

Aanbevolen berichten

Beste,

Onlangs heb ik een update geïnstalleerd via windows update.
Maar deze wil ik nu verwijderen, omdat hij wat problemen geeft met andere drivers.
Normaal verwijder je een update door naar je geïnstalleerde updates te gaan, en dan daar de update selecteren om te verwijderen,

maar de update die ik wil verwijderen staat er niet tussen.
Deze staat wel bij de geschiedenis van updates, maar dus niet in de lijst waar ik de updates kan verwijderen.

Hoe kan ik deze alsnog verwijderen?

Dank bij voorbaat

Stijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat namelijk om de volgende update:

HP - Bus Controllers and Ports, Display - HP L1750 LCD Monitor

Installatiedatum: ‎4/‎01/‎2015 10:58

Installatiestatus: voltooid

Type update: optioneel

HP Bus Controllers and Ports, Display software update released in February, 2007

Meer informatie: 

Help en ondersteuning: 

Deze kan ik ook niet terugvinden bij mijn geïnstalleerde programma's

post-6370-0-97307000-1421091926_thumb.pn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je nu op eigenschappen klikt, denk ik dat je een code te zien zal kunnen krijgen, onder deze code kan je vervolgens in geïnstalleerde updates ook vinden en verwijderen ..

:(  Anders via Revo Unistaller kan je die ook verwijderen ...

aangepast door LuRoy
Link naar reactie
Delen op andere sites

:( In geïnstalleerde updates is echt niet te zien ?? ( let op daar zeer veel wat geïnstalleerd te zien is ! )
en heb je ook helemaal naar beneden gescrold en gekeken ? ook slechts onder de naam HP / of Bus Controllers / of Display / of HP L1750 niet te zien is ??

aangepast door LuRoy
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.