Ga naar inhoud

sitecom wlx-2006


GeryDuTre

Aanbevolen berichten

beste,

 

ik probeer een wi-fi range extender wlx-2006 te installeren in mijn netwerk; de pc vindt het netwerk maar ik krijg geen internetverbinding (steeds beperkte toegang). Moet ik de sleutelcode van mijn modem hier ook ingeven, en hoe werkt dit? Ook de site http://sitecom.extender is niet te openen.

Wat moet ik doen om dit netwerk te kunnen gebruiken?

 

groeten, en dank op voorhand

 

Géry Du Tré

Link naar reactie
Delen op andere sites

GeryDuTre, op 13 Jan 2015 - 15:20, zei:snapback.png

ik probeer een wi-fi range extender wlx-2006 te installeren in mijn netwerk; de pc vindt het netwerk maar ik krijg geen internetverbinding (steeds beperkte toegang). Moet ik de sleutelcode van mijn modem hier ook ingeven, en hoe werkt dit? Ook de site http://sitecom.extender is niet te openen.

Wat moet ik doen om dit netwerk te kunnen gebruiken?

Hier lukt het ook niet de door u aangegeven site te openen :wacko2:

Lukt deze link wel?

Indien JA, neemt dan die link eens door.

aangepast door Dasle
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik al volledig doorgenomen. Het probleem is echter dat ik , na 2 sec. drukken op de OPS button van de modem en van de extender, het netwerk "Sitecom2ace7a" kan zien in de lijst van netwerken, alsook op de taakbalk, maar met een waarschuwingsteken dat er geen internetverbinding is met dit netwerk. Ik kan dus niet verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik al volledig doorgenomen. Het probleem is echter dat ik , na 2 sec. drukken op de OPS button van de modem en van de extender, het netwerk "Sitecom2ace7a" kan zien in de lijst van netwerken, alsook op de taakbalk, maar met een waarschuwingsteken dat er geen internetverbinding is met dit netwerk. Ik kan dus niet verder.

 

Heeft u ook op het tabblad Ondersteuning geklikt?

En vervolgens op Zoekt je ondersteuning bij dit product, klikt hier ?

Neem dan de Veelgestelde vragen door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.