Ga naar inhoud

[OPGELOST] Trage Computer

Aanbevolen berichten

Ja deze worden automatisch geïnstalleerd.
dan zal waarschijnlijk na de laatste beveiligingsupdate ook de internet explorer de webpagina's ook heel wat minder snel openen, vermoed ik?
Link naar reactie
Delen op andere sites

dan zal waarschijnlijk na de laatste beveiligingsupdate ook de internet explorer de webpagina's ook heel wat minder snel openen, vermoed ik?

Deze is al een tijdje zo traag. Ik moet wel zeggen dat er bij het openen van IE 3 tabs mee opengaan. Dit gebruikt ongeveer 138 MB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan heb je ze nog niet allemaal

Hierin geef ik je zeker geen ongelijk kape, ik heb er enkel maar de grootste boosdoeners uitgehaald. Vooral Skype. Sorry dat ik het moet zeggen, het is misschien geen overbodig programma als je er gebruik van maakt, maar ik vind het zeker overbodig dat dit programma automatisch in het geheugen geladen word bij opstarten PC.Het beste lijkt me dan PC opstarten, en achteraf handmatig skype opstarten via programma's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja over die Skype, hij gebruikt het weinig eigenlijk. Volgende keer als er heen ga die er ook eens afgooien.

Hij gebruikt het weinig , maar maakt er wel gebruik van, dus eigenlijk hoeft het er niet afgegooid te worden. Wel uit de opstarttakken verwijderen. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.