Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds kort is mijn geluid op de laptop lager geworden.

De volumemixer is zo hoog mogelijk maar het geluid is te zacht .

Hoe kan ik dit verhelpen? :itsme:

Geplaatst:

Intussen bemerk ik dat het geluid afhangt met wat voor programma ik beluister .

Maar ik heb het idee wanneer ik een video afluister het geluid zachter is terwijl dit normaal luider werd afgespeeld (?)

Geplaatst: (aangepast)

Hoi agie !

Helaas ik heb nog geen eigen laptop gehad en ook weet ik niet precies wat voor een tip ik je kan geven, en wat een mogelijke oplossing zou kunnen zijn

zie ik zelf ook dat je weinig reacties hierover krijgt of gekregen hebt ... :(

Daardoor is mijn vraag is het misschien niet goed ideetje een nieuwe audio driver opzoeken en proberen overheen-installeren ?? 6fpjf4.gif

aangepast door LuRoy
Geplaatst:

Sinds kort is mijn geluid op de laptop lager geworden.

De volumemixer is zo hoog mogelijk maar het geluid is te zacht .

Bedoel je met volumemixer onderstaande?

post-9560-0-19574800-1421262241.png

Je hebt het probleem alleen bij het afspelen van een video? Alle video's? Welk bestandstype hebben die video's?

Geplaatst:

Dat is de volumemixer die ik bedoel.

Maar ik bedoel video op b.v You tube.

Maar ik bemerk dat ik vooral het probleem heb met gesproken tekst en niet met muziek.

Geplaatst:

Dit is de mixer daar...zijn instellingen mogelijk voor ieder applicatie mogelijk

post-23481-0-52233300-1421268188.jpg

mvg

Geplaatst:

Ik denk dat het probleem inderdaad bij de site ligt.

Vandaag bemerkte ik dat op een andere pc hetzelfde probleem was , dus het ligt niet aan mijn laptop of instelling.

Ik wacht nog even af of het probleem zichzelf oplost anders kom ik hier nog op terug. Bedankt voor je hulp tot nu toe!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.