Ga naar inhoud

Bestandsgeschiedenis vraagt steeds om het aansluiten van een harde schijf.

Aanbevolen berichten

• Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De Windows installatie dateert van 23/12/14, hoelang heb je die problemen al?

Ook staat of staan er programma's op je computer die vaker voor problemen zorgen dan dat ze oplossingen bieden zoals Optimizer.

Van welke bestanden wil je een back-up maken?

Best maak je gebruik van back-up software zoals in onderstaande links en gebruik je hiervoor niet bestandsgeschiedenis.

http://www.pc-helpforum.be/topic/32136-easeus-todo-backup-free/

http://www.pc-helpforum.be/topic/43025-paragon-backup-and-recovery-free-2011-handleiding/

http://www.pc-helpforum.be/topic/21688-macrium-reflect-gratis-volledige-backup-maken-van-je-computer/

Voer ook Windows Repair All in One eens uit, wat levert dat op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een back up gemaakt kan nog steeds geen station aansluiten.

Windows Repair All in One heb ik ook al gebruikt de problemen zijn begonnen met de installatie van Systweak Optimizer daar zat een virus in dat was op 18 of 19 december 2014

Groeten Raadus

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Windows installatie dateert van 23/12/14, hoelang heb je die problemen al?

Ook staat of staan er programma's op je computer die vaker voor problemen zorgen dan dat ze oplossingen bieden zoals Optimizer.

Van welke bestanden wil je een back-up maken?

Ik heb een back up gemaakt kan nog steeds geen station aansluiten.

Windows Repair All in One heb ik ook al gebruikt de problemen zijn begonnen met de installatie van Systweak Optimizer daar zat een virus in dat was op 18 of 19 december 2014

Groeten Raadus

Er werd gevraagd waarvan je een back-up genomen hebt of wil/wou maken?

Via bestandsgeschiedenis maak je eigenlijk backups van je bibliotheken, favorieten, .... maar niet van andere mappen of je systeem.

Dat de problemen ontstaan zijn door software die je eigenlijk best niet gebruikt had ik al verwacht... helaas.

Je hebt Windows geïnstalleerd op 23 december 2014 en je probleem zou ontstaan zijn op 18 of 19 december????  :hmmmm:

Best probeer je of Windows vernieuwen lukt, je bestanden blijf je behouden, enkel de zelf geïnstalleerde software dien je opnieuw te installeren.

Installeer wijs zou ik zeggen.

Hoe je Windows kan vernieuwen lees je hier (klik erop).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Windows 8 gekregen door een update via Windows 7 je kon toen voor een klein bedrag Windows 7 updaten naar Windows 8.

Hoe krijg ik het voor mekaar dat ik Windows 8 er weer opkrijg, ik heb het geprobeerd met de instaldisk van windows 7 dat is niet gelukt en daar komt ook de vreemde aanduiding van de installatie datum vandaan ik kreeg toen ook een nieuwe code die ik in het vervolg moest gebruiken. Wat is de procedure om via de instaldisk Windows 7 naar 8 te gaan.

Groeten Raadus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Windows 8 staat er nog op.

Ik ben blij dat er via jou link een mogelijkheid geschapen is om te herinstalleren, ik heb nu een versie 32 bit, kan ik nu ook met dezelfde link de 64 bit versie er op zetten met dezelfde code die ik gekregen heb bij mijn poging om Windows 8 te repareren met een Windows 7 schijf.

Ik wil je in ieder geval alvast bedanken voor alle moeite die je voor mij hebt gedaan.

Groeten Raadus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Windows 8 staat er nog op.

ik heb nu een versie 32 bit, kan ik nu ook met dezelfde link de 64 bit versie er op zetten met dezelfde code die ik gekregen heb bij mijn poging om Windows 8 te repareren 

Zelf heb ik bij de aankoop van Windows 8 een 32 en 64 bits versie ontvangen en de code die er bij zat was voor alle twee de versies.

Maar of de code nog werkt op een 64 bits als de 32 bits al geïnstalleerd is......? Ben er helemaal niet zeker van maar vermoed van niet.

Misschien dat andere leden hier al ervaring mee hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.