Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedeavond,

De laatste tijd wordt mijn laptop steeds trager en trager. Ik zelf heb geen idee waarom dat zo is. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen? Ik gebruik ook elke dag schijfdefragmentie.

Groetjes,
Kenza

• Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Hoi Kenzared,

Best jammer te moeten vernemen dat je opnieuw problemen ervaart na amper een goede week afscheid genomen te hebben...  :mellow:

Kan je bij het plaatsen van een nieuw RSIT logje eveneens de situatie wat verder schetsen aub? Is er iets bijzonder veranderd op de computer de laatste dagen? Heb je bepaalde zaken geïnstalleerd?

Want op het einde de malwarecontrole begin januari was je computer helemaal schoon...

Geplaatst:

Hallo,

Kan je bij het plaatsen van een nieuw RSIT logje eveneens de situatie wat verder schetsen aub? Is er iets bijzonder veranderd op de computer de laatste dagen? Heb je bepaalde zaken geïnstalleerd?

Want op het einde de malwarecontrole begin januari was je computer helemaal schoon...

Zegt het programma NewBlue jou iets?

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download E-Peek (by E Dev) naar het bureaublad.

• Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.

E-Peek installeren en gebruiken

• Dubbelklik op het gedownloade bestand en volg de instructies op het scherm.
  • Op het einde van de installatie zal E-Peek automatisch starten.
  • Klik OK op het eerste scherm en vervolgens "Scan".
  • Wanneer de scan beëindigd is zal er een logbestand openen. Voeg dit bestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de volgende locatie: C:\Program Files\E Dev\E Peek1.9.9.0\Logs\EPeek.txt.)
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, trekken we hieruit de conclusie dat het opgelost is en sluiten we dit topic af. Mocht je het topic - om één af andere reden - terug heropend wil zien, stuur dan een PB (persoonlijk bericht) naar één van de moderatoren.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.