Ga naar inhoud

Het ,, zoekertje ,, blijft maar draaien.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja sorry , maar ik open het nog maar even .Want je vroeg mij in # 15 of ik nog merkbare problemen

tegen gekomen was .

Zoals ik al zei , dat ik dat in het gebruik misschien zou tegen komen .

Wat mij opvalt , is dat ik in ,, mijn documenten ,, nu achter elk document : docx heb staan .

Is dit nu normaal of kan dit verandert worden ?

Geplaatst:

De .docx-extensie bij Word is een normale extensie in de laatste versies van Office en Word. Vroeger was dit een .doc-extensie, nu een .docx-extensie. Welke versie van Office en Word heb je in gebruik ?

Mogelijk stond eerder het tonen van de extensies niet ingeschakeld en is dat nu wél het geval, waardoor je deze te zien krijgt bij "Mijn Documenten".

Geplaatst:

Het is absoluut geen probleem, maar je kan dat terug aanpassen naar de toestand zoals je het gewoon was.

Dit kan via Start -> rechtsklik op Computer -> kies Eigenschappen -> tabblad Extra -> kies Mapopties -> tabblad Weergave -> en zet dan een vinkjz bij "Extensie voor bekende bestandstypen verbergen". En dan heb je weer de oude toestand terug.

Geplaatst:

Het bgaat bij mij iets anders ( window 7 )

Ik moest naar configuratiescherm > mapopties  > weergave  enz.

Maar ik heb het maar weer teruggezet zoals het was.

Nogmaals bedankt , en nog een fijne zondag avond

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.