Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

telkens ik live mail opstart krijg ik steeds de melding 'bericht zoeken'. Deze melding wil maar niet verdwijnen en soms duurt het zeer lang alvorens ik kan starten met de binnengekomen mailberichten te lezen. Heeft iemand hiermee reeds te maken gehad?

Geplaatst: (aangepast)

@ Thierry_Goossens,

 

Uw topic is verplaatst naar het forum-onderdeel Mailprogramma's (behalve Microsoft Office Outlook).

aangepast door iEscape
Geplaatst:

Kan je van die melding een printscreen maken en in je volgend bericht plaatsen?

Hoe je een afbeelding in je volgend bericht kan plaatsen lees je hier. (klik erop)

 

In welk account krijg je die melding? Telenet, skynet, .....?

 

Staat er nog een e-mail die verstuurd geraakt?

Log eens in op je webmail en kijk daar of er e-mails verwijderd mogen/kunnen.

Geplaatst:

Bedankt Clarke voor je snelle reactie. Bijgevoegd de gevraagde printscreen. De account is een skynet account. Wanneer het uiteindelijk lukt om de melding weg te krijgen en ik verstuur nieuwe mailberichten is er geen enkel probleem. Telkens als ik het programma opstart komt deze melding tevoorschijn en blijft voor een ganse tijd steeds terugkomen ook al klik ik deze weg.

De berichten die gelezen zijn en die ik niet meer nodig heb verwijder ik steeds, en de server wordt ook steeds leeggemaakt.

 

Veel dank voor je reactie.

post-29180-0-88689200-1421587935_thumb.p

Geplaatst:

Probeer eens of het herstellen van Windows Live mail je probleem oplost.

 

Sluit alle openstaande programma's.

Ga naar start-> configuratiescherm-> programma's en onderdelen.

Scrol in het venster dat je dan krijgt naar Windows Essentials en klik er met de rechtermuisknop op.

Kies dan verwijderen/wijzigen.

In het volgende scherm klik je op alle Windows Essentials programma's herstellen.

Nadat de herstelling voltooid is herstart je de computer.

 

 

Lost dat je probleem niet op voer dan onderstaande uit om te controleren op eventuele aanwezige malware.

 

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je 
hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

 

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Geplaatst:

Dag Thierry_Goosens,

 

Hoe ver sta je met het oplossen van je probleem?

 

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk. ;) 

  • 4 weken later...
Geplaatst:

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, trekken we hieruit de conclusie dat het opgelost is en sluiten we dit topic af. Mocht je het topic - om één af andere reden - terug heropend wil zien, stuur dan een PB (persoonlijk bericht) naar één van de moderatoren.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.