Ga naar inhoud

Google Chrome, Safari, IE E.T.C Vervelend langzaam

Aanbevolen berichten

Hallo Jackson,

Mijn excuses voor deze ietwat latere reactie, ik had het de voorbije dagen vrij druk.  :(

Je gaf aan dat de computer nog steeds zeer traag gaat, met name op vlak van internet dan. Gezien er in de talloze logjes en scans die er al gemaakt werden geen malware aanwezig is wil ik graag eens iets anders controleren.

ik dacht eerst dat mijn pc veilig was daar deze door 2 routers extra word omgeleid via airport extreme's maar in t log bestandje zie ik nu al dat ik items mis...

Kan je de computer/laptop eens direct verbinden met de router? Zonder alle extra routers en tussenschakelingen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Besta Mako, kan dat helaas niet doen neen,

de normalite router is VOL, en kan enkel via mijn eigen routers verbinding maken daar deze door een doorverbinding van Telefoon leiding direct is verbonden. in andere woorden, er zit een dubbele stekker op mijn muur aansluitng waarvan een ethercat cat 6. direkt naar mijn airport gaat die deze dan doorstuur aan de tweede airport en daar alles op aangesloten is via cat. 6. ethernet kabels. alles is voor de rest snel, bijvoorbeeld, een virtueel groot spel dat behoorlijk gebruikt (500gb per maand gezien ik de pc 24/7 aanstaat en om de 3 dagen herstart word. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mako is er even tussenuit ... dus bekijken we jouw topic nu even. Maar op basis van de eerdere vaststellingen omtrent malware (niet aanwezig) en de onmogelijkheid om het netwerk rechtstreeks te schakelen, zitten we hier (blijkbaar) in een serieuze patsituatie. Een alternatief ligt - ook voor mij - niet onmiddellijk voor de hand :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mako is terug "alive and kicking" ... wat van je probleem niet meteen kan gezegd worden :(

Verwijder zeker nog al de gebruikte tools met onderstaand programma:

Download delfix.pngDelfix by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:

• Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jackson,

Ik was er inderdaad enkele dagen tussenuit, maar ben intussen opnieuw helemaal paraat. Jammer te vernemen dat je probleem nog steeds niet helemaal opgelost is. Om eerlijk te zijn weet ik jammer genoeg ook niet direct nog een mogelijke oplossing. Super dat je een verbetering hebt kunnen bereiken met Vivaldi.

De tool van Kape zal alle gebruikte tooltjes en logbestanden van je computer verwijderen. Mogelijk levert dit ook een kleine snelheidswinst op. Programma's als MalwareByte's Anti-Malware of Emsisoft Anti-Malware zullen op je computer blijven staan. Deze kan je steeds gebruiken als aanvullende malware scanner naast je actieve beveiligingssoftware. :top:

Indien dit alles vlot verlopen is, en je het probleem momenteel als "aanvaardbaar" acht, kan je dit topic afsluiten door rechts boven- of onderaan op Modereer Onderwerp --> Sluiten te klikken. Zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Mocht het echt allemaal nog spaak lopen wil ik gerust nog verder proberen. Al vrees ik dat dit eerder zal neigen naar natte vinger gevoel en doelloos zaken uitproberen wat een kwalitatieve service niet ten goede komt...

Met vriendelijke groeten,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, trekken we hieruit de conclusie dat het opgelost is en sluiten we dit topic af. Mocht je het topic - om één af andere reden - terug heropend wil zien, stuur dan een PB (persoonlijk bericht) naar één van de moderatoren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.