Ga naar inhoud

[OPGELOST] Bitdefender foutmelding

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb een systeemherstel gedaan omdat ik iets fout had gedaan bij netwerk zodat ik geen internet meer had.

Maar toen ik mijn pc herstarte kwam er een foutmelding van bitdefender en een formlier om te verzenden naar bitdefender zelf.

Toen ik internet starte duurde het zeker een halve minuut en meer om op pc-helpfourum en google te geraken.

Ik heb dus mijn pc terug opgestart maar ik kreeg de zelfde foutmelding van bitdefender en als ik het weggedaan heb de foutmelding dan is het icoontje van bitdefender grijs, maar mijn internet werkte toen wel weer naar behoren.

Ik vindt het raar dat bitdefender niet meer werkt.

post-1991-1417703782,1295_thumb.png

Hijacktis55.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelik wordt het snel opgelost, want in die tussentijd zit ik zonder virusscanner

Ps: I dit enkel met XP want met mijn laptop met vista waar ik nu op zit heb ik dat probleem niet, wel een ander probleem namelijk dat bitdefender altijd op spelmodus staat met firewall en als ik het dan terug op normaal zet dan veranderd hij na een paar tellen terug in spelmodus, zodat er geen firewall is

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Hallo; wegens aanhoudende problemen hebben we gisteren bitdefender TS 2009 teruggebracht. <Het Computerwinkeltje> in Merksem heeft het zonder probleem teruggenomen en hebben nu gekozen voor <Norton IS 2009>. PRIMA SERVICE VAN het computerwinkeltje. Groetjes oswald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.