Ga naar inhoud

[OPGELOST] hitman pro

Aanbevolen berichten

Een vraag

ik heb onlangs hitman pro 3 gedownload is het aan te raden dit aan te kopen men vraagt denk ongeveer 17euro per jaar en men gaat virussen of weet ik veel dan verwijderen, hitman pro 2 was vroeger gratis denk ik, mijn maand om te proberen is nu afgelopen. kan ik eventueel beter abonneren bij telenet voor een anti virus programma ik heb wel lopen free anti virus van AVG wat is Uw mening.

Met dank Wilfried

Link naar reactie
Delen op andere sites

Momenteel zou ik Hitman Pro 3 nog niet aankopen. Er zijn immers problemen met een onderdeel van dit programma, dat door de makers - zonder toelating van de eigenlijke ontwerpers - in de nieuwe Hitman Pro verwerkt is. Indien dit programma - een deel van de "wolk" - uit het programma moet gelicht worden, zitten ze daar met behoorlijke problemen. Of dit ook zo zal aflopen is afwachten ... maar ondertussen zou ik zeker geen betaalde versie ervan aanschaffen.

En er is bovendien niets mis met AVG Free. Men durft daar bij een update wel eens een vergissing maken, maar welk antivirusprogramma heeft dat nog niet aan de hand gehad. Voor basisbeveiliging meer als geschikt ... en dan nog gratis ook :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Momenteel zou ik Hitman Pro 3 nog niet aankopen.

Zelf persoonlijk mijn mening en ga zeker niemand iets verplichten, ieder doet met zijn PC wat hij wil, ik zou hitmanpro zelfs nog niet eens installeren. Heb er vroeger ook nog gebruik van gemaakt en meer ellende gekend dan wat anders.

Voor basisbeveiliging meer als geschikt ... en dan nog gratis ook

En hier zijn we, ik lees het woordje basisbeveiliging en gratis. AVG is inderdaad gratis, maar echt heel veel ben je er niet mee.Voor mij betekent gratis even uitproberen. Net hetzelfde een waspoederfabrikant die een nieuw produkt op de markt brengt, en een gratis staal schenkt om even uit te proberen en achteraf als je merkt dat het gratis staal inderdaad iets goed is het moet gaan aankopen. Mensen die zelfs hun PC gaan gebruiken voor internetbankieren zijn met de gratis versie totaal niets. Velen denken dan ook dat AVG gratis is, is niet juist. Wanneer je even naar hun webpagina gaat surfen, en je wil hun optimale beveiliging gebruiken, moet je er ook voor betalen. En de grootste oorzaak van besmette pc's is nog steeds te wijten aan de gebruiker zelf. Ik zeg altijd, voorkomen is nog steeds beter dan achteraf te moeten verhelpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf persoonlijk mijn mening en ga zeker niemand iets verplichten, ieder doet met zijn PC wat hij wil, ik zou hitmanpro zelfs nog niet eens installeren. Heb er vroeger ook nog gebruik van gemaakt en meer ellende gekend dan wat anders.
Je bent wel appelen met citroenen aan het vergelijken. Hitman Pro 2 werkte op een volledige andere manier dan Hitman Pro 3. Alle - al dan niet correcte - verhalen uit het verleden zijn dan ook volledig achterhaald bij deze nieuwe versie. Je vergelijkt ook geen waspoeder op basis van groene zeep, met een waspoeder op basis van chemische troep ... om even in de sfeer van je volgende voorbeeld te blijven :-)
En hier zijn we, ik lees het woordje basisbeveiliging en gratis. AVG is inderdaad gratis, maar echt heel veel ben je er niet mee.
Neen ... en waarom dan niet. Honderdduizenden gebruiken - zonder problemen - één van de gratis antivirusscanners. En zijn daarmee degelijk beveiligd. Als je zelf voor een meer uitgebreide (betalende) versie kiest is dat uiteraard prima, maar doet niets af aan de degelijke basisbeveiliging van deze gratis scanners.
Voor mij betekent gratis even uitproberen. Net hetzelfde een waspoederfabrikant die een nieuw produkt op de markt brengt, en een gratis staal schenkt om even uit te proberen en achteraf als je merkt dat het gratis staal inderdaad iets goed is het moet gaan aankopen.
Er is niets dat je verplicht om de betalende versie te nemen ... ben je tevreden met de gratis versie dan kan je dit jarenlang zo houden. Is dat een probleem ? Nee toch. Want je "moet" niets.
Mensen die zelfs hun PC gaan gebruiken voor internetbankieren zijn met de gratis versie totaal niets.
Dat moet je mij eens uitleggen ... ik ken er toch behoorlijk wat die internetbankieren met gratis scanners. Zijn er banken die daar problemen over maken ?
Velen denken dan ook dat AVG gratis is, is niet juist. Wanneer je even naar hun webpagina gaat surfen, en je wil hun optimale beveiliging gebruiken, moet je er ook voor betalen.
Fout ... AVG is gratis en blijft gratis als je de free-versie behoudt. Niets verplicht je om over te stappen. En het is toch logisch dat je voor een meer uitgebreide beveiling moet betalen ... dat is voor het betere waspoeder ook het geval.
En de grootste oorzaak van besmette pc's is nog steeds te wijten aan de gebruiker zelf. Ik zeg altijd, voorkomen is nog steeds beter dan achteraf te moeten verhelpen.
Dat is het enige in je verhaal dat helemaal klopt ... het ligt vaak aan de gebruiker zelf. Maar dan maakt het weinig uit of de gebruiker een gratis of een betalende versie van een scanner heeft. Indien de gebruiker de signalen van de scanner negeert of bewust omzeilt is elk antivirusprogramma nutteloos en kan elke PC besmet geraken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.