Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey gasten, ik heb een syncmaster 931 bw van samsung (ja hij is al 5 jaar oud :P) en een videokaart AMD Radeon R7 260X en ik kan op mijn menutje op mijn scherm niet meer "Brightness" of "Contrast" niet meer in, er staat gewoon not available, maar kan ik dit veranderen misschien in de Radeon control center? want ik vind namelijk niets, of is het dit? want als ik helderheid aanpas gaan mijn kleuren raar doen

http://puu.sh/eMAxP/7417e80f49.png

groetjes.

Geplaatst: (aangepast)

Dag Davio,

Welkom op PC Helpforum !  ;)

Ik las hier iets over het (ongeveer) zelfde probleem, eveneens met beeldschermen van Samsung. Zelf maak ik geen gebruik van een beeldscherm van Samsung, maar het gaat blijkbaar om de functie MagicColor of MagicTune die mogelijk ingeschakeld is in de instellingen van uw beeldscherm (?) Deze functie gaat er dan blijkbaar voor zorgen dat je bepaalde instellingen, zoals contrast en helderheid, niet meer manueel kan veranderen. Ik raad je dan ook aan om deze instellingen inderdaad manueel aan te passen in het Catalyst Control Center van AMD, waar dit dus blijkbaar wél nog mogelijk is. 

aangepast door Thedarkness
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.