Ga naar inhoud

Windows XP op VISTA ?

joeri123

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Momenteel heb ik een niet zo legale versie van windows vista. Ik heb mijn pc namelijk zelf gemaakt en had geen geld meer over voor een besturingssysteem.

Nu zou ik graag windows xp kopen,

Maar nu blijkt dat windows xp nergens meer te koop is en windows volop bezig is met zoveel mogelijk gebruikers naar windows vista te lokken.

Kan ik nog ergens aan windows xp geraken (niet met visa kaart enzo.. ) ??

Waar kan ik het kopen/downloaden ?

Mvg

Joeri

:ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overschrijving?

Xp is zeker nog te vinden op sommige veiling sites of internet shops.

Of het echt nog ergens in de winkel ligt betwijfel ik wel erg.

Microsoft wil inderdaad dat je mee gaat met hun. Ze zijn ook al bezig aan een opvolger, dus zijn zelf gestopt met xp te verdelen.

Maar er zijn nog wel een hoop ongebruikte xp licenties beschikbaar.

Zoek wel even uit of je XP drivers vind voor jouw systeem. Het zou zonde zijn moest je uiteindelijk niets kunnen doen met xp.

Nu, de nieuwe programma's en games gaan ook wel mee met hun tijd, en blijven niet bij xp zitten.

Het is inderdaad zo dat vele bij xp willen blijven, of terug krabbelen naar xp. (Ik zelf ook :-) ) Maar zo slecht is vista niet.

Naar mijn mening vraag het alleen een beetje tijd om te wennen aan het nieuwe uiterlijk en de nieuwe plaatsen. En eigenlijk het enige slechte aan vista vind ik de overdreven beveiliging, dat je echt aan alles toestemming moet geven.

maar voor de rest valt dat nog wel goed mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.