Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een film gemaakt (half afgewerkt) op een andere computer en die opgeslagen als .mp4 op mijn memorystick.  Als ik die nu verder wil bewerken kan ik de muziek niet afzonderlijk behandelen.  Ik kan wel de wafeforms zien maar niets veranderen.  Het voorbeeldvenster toont ook maar 1 foto.  Als ik de film afspeel, krijg ik wel alle beelden en muziek.  Hoe kan ik er verder aan werken?

Alvast bedankt,

Carine 

Geplaatst: (aangepast)

Ik weet niet met welk programma je het *.mp4 filmpje maakte maar je maakte er wel 1 bestand van, een mp4.

Wanneer je die gaat inladen in het editor programma krijg je ook maar 1 bestand te zien, een mp4.

Alle video-editors bieden de mogelijkheid om een nog niet afgewerkt (of afgewerkt) project op te slaan in een bestand eigen aan het programma zodat je het altijdkan bewerken als bestand van dat specifiek programma. (BV: cyberlink powerdirector = *.PDS)

Als je het project 'produceert' naar een specifiek videoformaat (avi, mp4, mkv, Mpeg-2 ect...) kan je de afzonderlijke componenten (videoclips, foto's, muziek)niet meer bewerken.

Cyberlink Powerdirector heeft wel de optie dat de je video en audio kan splitsen, maar het blijft één groot video- en audiobestand.

Dus wanneer je een project dat je nog wil bewerken wil opslaan moet je dat doen in het bestandsformaat van de gebruikte editor.

aangepast door Eggy
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.