Ga naar inhoud

Traag internet

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb helaas hetzelfde probleem als Jeroen, zeer slecht internet. MIjn provider Telfort zegt dat de verbinding naar de router goed is en dat het aan de wifi moet liggen. Op mobiel is het beter. Verandering van kanalen heeft niet geholpen. De hoogste snelheid die ik heb kunnen halen is 10 mbit/sec download maar meestal is het lager en bij 5 m afstand van de router houdt het internet er al bijna mee op. Ik heb al een andere router geprobeerd maar dit heeft niet geholpen. En helaas heb ik in mijn 'fancy" platte laptop geen plug-in om een snoer direct vanuit de router aan te sluiten.... :(

Daarnaast heb ik ook een probleem wat ik eerder op deze site ben tegen gekomen, nl. rare chinese tekens over tabblaben in firefox (item Gestart door fred1976, 30 Dec 2014 09:47).

Ik heb een RSIT bestandje aangemaakt, maar weet niet hoe ik deze als bijlage kan toevoegen.

Hopelijk is het makkelijk te verhelpen.

Groet van Renee

Link naar reactie
Delen op andere sites

PC Helpforum moderator bericht:
afgesplitst van deze topic

Hallo Renee.

Inbreken in het topic van iemand anders is niet netjes en ook al gaat schijnbaar om hetzelfde probleem, de oorzaak kan heel anders zijn en dus ook de oplossing.

Ik heb dus voor jou een apart topic aangemaakt.

Zo blijft het voor iedereen overzichtelijk en gebeuren er geen vergissingen.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Zodra je logje geplaatst is, zullen wij het nakijken en verdere instructies geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.