Ga naar inhoud

problemen met kapaza site

brunod

Aanbevolen berichten

Hoi,

Enkele weken geleden heb ik een zelfgebouwde nieuwe pc geplaatst (intel E8400 met Asus P5KPL-CM bordje) bij een klant.

Een week later belt hij dat hij de kapaza-website niet goed meer kon bereiken.Bij nazicht blijkt dat de pc de website wel opzoekt maar blijft steken wanneer hij de afbeeldingen moet tonen.Iets erna geeft hij dus witte venstertjes met een rood kruisje.Alle andere websites doet hij prima open.

Na een paar uurtjes zoeken besluit ik om de pc dan maar weer te herinstalleren. Ik had de java geherinstalleerd en ook de Flash-player van Adobe verwijderd en opnieuw geplaatst en daarna zelfs een oudere versie er op gezet.

Ook de instellingen van "Afbeeldingen tonen" in IE heb ik nagekeken.

Daarna enkele malen systeemherstel gedaan en uiteindelijk de installatiebackup terug geplaatst maar ook daar gaf hij die witte venstertjes.

Bij de herinstallatie thuis heb ik dikwijls gekeken of hij de Kapaza-site opendeed en dat deed die prima.

Toen de pc opnieuw bij de eigenaar was wilde hij weer niet die afbeeldingen weergeven.Ik heb daarna de router (een Philips) opnieuw geconfigureerd maar dat hielp niet.

Dan heb ik met Firefox geprobeerd en daar gaat die wel naar de afbeeldingen op voorwaarde dat de pc een koude start doet, dus van stilstand vertrekken.

Ik heb daarna IE7 geinstallerd maar daar wilde die ook niet mee op de site.

Mijn klant en ik hebben beiden Skynet als provider.

Het rare is dus dat de pc bij mij thuis wel alles netjes ophaald en bij hem niet.

Zij hebben ook nog een laptop en die gaat wel perfect naar Kapaza en haalt alles mooi op.

Ik heb een mail gestuurd naar kapaza maar zij gingen dat voorleggen aan hun technische dienst.

Nu is mijn vraag of iemand dat nog voor heeft gehad of hoe ik dit kan oplossen?

Mijn klant is nogal een fervente gebruiker van Kapaza.

Dank bij voorbaat.

Bruno

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.