Ga naar inhoud

windows 8 onduidelijk

vxvk

Aanbevolen berichten

Ik heb de snelkoppeling van outlook mail op het bureaublad verwijderd. Ik wil nu proberen outlook toch te configureren maar ik kan nergens meer iets vinden op de computer. Het gewone zoekscherm van win7, vista etc. is er niet meer. Het gaat om outlook.com. Waar vind kan ik de snelkoppeling, het programma zelf of iets dergelijks vinden? Ik heb ook de spelletjes gedownload en die staan ook keurig op het scherm om te starten, maar in verkenner vind ik ze niet. De verborgen mappen heb ik zichtbaar gemaakt. Weet iemand hier iets over?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we eerst even je probleem omtrent de Mail bekijken.

De app in Windows 8 noemt niet Outlook mail maar gewoon mail.

Heb je de snelkoppeling verwijderd op het bureaublad zoals we dat ook kennen in Windows 7  en vroeger of op het start scherm zoals hieronder op de afbeelding getoond?

post-9560-0-81397700-1422037128_thumb.pn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je enkel gekozen voor van start losmaken of toch voor verwijderen?

Indien je voor verwijderen gekozen hebt zoals je al vermeld hebt dan moet je naar Store gaan en daar in het zoekvak Mail in typen.

Dan zie je een aantal apps verschijnen waaronder Mail, installeer het.

post-9560-0-10907700-1422039188_thumb.pn

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.