Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja ik zij het al bij het voorstellen mijn externe harde schrijf is gevallen terwij hij aan stond. Hij doet het niet meer er is mij aangeraden om een offerte aan te vragen bij een bedrijf die de data zou kunnen terug halen maar dit schijnt heel heel duur te zijn. Is er geen andere oplossing???

Of wie kan mij helpen er staat zoveel op. (foto's, documenten etc etc...)

Hoop dat iemand hier raad mee weet.

Geplaatst:

Eerlijk gezegd ik zie ook geen andere oplossing, dit is wel degelijk werk voor een vakman.

Geplaatst:

Je kan sowieso nog datarecoverytooltjes zoals R-studio gebruiken. Dit is wel betaalsoftware, maar je kan op voorhand zien of je nog data gaat kunnen uitlezen, dus of het de moeite is om te betalen of niet. Als je al je data nog gaat kunnen uitlezen (wat me sterk lijkt, als ze gevallen is terwijl ze werkte) dan ga je er met een euro of 40 voor dat programma van af zijn. Als je ze binnen steekt in een datarecoverycentrum, dan moet je toch denken aan aardige bedragen.

Ik heb goede ervaringen met harddisk-recovery (qua verricht werk dan), maar om het ballonnetje met hoop helaas te doorprikken; een harde schijf van 500 gig daar laten recoveren kost je rond de 7500€. Bij jouw schijf is er waarschijnlijk nog een hardwarematige herstelling nodig, dus reken maar al gouw op een 8000€ voor 500 gigabyte. Dit is dus gewoon onbetaalbaar voor particulieren.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.