Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Installatie stoppen -> Opnieuw opstarten -> Windows Update -> naar updates zoeken.

Zoals aangehaald in bericht #10 dien je MSE te verbergen.

Installeer de updates in groepen, verminder het tegelijkertijd te installeren aantal updates door er een aantal uit te vinken.

Herstart na het voltooien van elk groepje updates je PC en laat hem dan opnieuw zoeken zodat je weer aan de slag kan met een volgende groep.

Geplaatst:

Inmiddels heb ik Explorer 11 voor Windows 7 "aan boord".

Die pc heeft trouwens meer uithoudingsvermogen dan ik, want nu is hij weer 72 updates aan het downloaden.

Nog even en ik heb mijn hele pc alleen maar vol staan met updates... :blush:

Geplaatst: (aangepast)

Goedemorgen,
Toen ik vanmorgen mijn pc aanzette kreeg ik de mededeling dat ik nog 1 update moet installeren. Microsoft.NET Framework 4.5.2. voor Windows 7 (KB2901983)
Het duurde heel erg lang en uiteindelijk was de pc vastgelopen en heb ik opnieuw opgestart. Nu wil hij weer 17 updates installeren. Ik dacht dat ik ze nu allemaal wel had.

Norton volledige scan laten doen. Er werd een Beveiligingsrisico gevonden en vervolgens door Norton opgelost.

Al met al is de pc te langzaam.

aangepast door Bammens
Geplaatst: (aangepast)

Voltooi sowieso alle updates ... heb je eventueel een logje van de scan van Norton ?

Werd er, buiten Norton dan, reeds software geïnstalleerd ? ... zo ja: welke en vanop welke site(s) werd die gedownload ?

aangepast door Asus
Geplaatst:

Alle updates zijn geïnstalleerd.

Ik heb geïnstalleerd:

CD BurnerXP

Malwarebytes

Speccy

CCleaner

Ik heb de software van de originele websites gehaald.

Ik weet niet of ik een logbestand van Norton heb.

Printscreen van mijn bureaublad. Dit staat er op.

post-8953-0-42407800-1422186193_thumb.jp

Geplaatst:

Norton volledige scan laten doen. Er werd een Beveiligingsrisico gevonden en vervolgens door Norton opgelost.

heb je eventueel een logje van de scan van Norton ?

Ik weet niet of ik een logbestand van Norton heb.

Ik weet niet welke versie van Norton je gebruikt maar als je naar instellingen-> Algemeen-> Andere instellingen-> rapport weergeven gaat en dan klikt op ... bedreigingen gedetecteerd onder het woord computer worden de gevonden/verwijderde bedreigingen in beeld gebracht.

post-9560-0-72404900-1422188999_thumb.pn

post-9560-0-48097200-1422189015_thumb.pn

Geplaatst:

Ik weet niet welke versie van Norton je gebruikt

Norton 360 Premier Edition.

@ Bammens: kan je, aanvullend aan het Norton logje, een nieuwe Speccy-link produceren en deze posten ?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.