Ga naar inhoud

Problemen met videokaart maar nu toch twijfel of het ook iets anders is

KevinDK

Aanbevolen berichten

Denk dat ik vanavond setje ga bestellen.

Nieuwe voeding en kaart, dan zijn we terug tijdje op ons gemak.

Na 5 jaar intensief gebruik kan ik mezelf wel eens verwennen :).

Naar de winkel is idd een optie, maar tegen dat ik de uren en testen heb betaald heb ik ondertussen al nieuwe voeding gekocht :).

Graag wat voorstellen van kaarten, vind het toch wat moeilijke keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien je ook gamet is een sterke videokaart van groot belang. Daarom zou ik voor deze videokaart van Nvidia gaan. De GTX750ti is ideaal om te gamen en toch ook weer niet té duur (de prijs zit nl. rond uw budget) Daarbij komt nog dat je de videokaart op drie verschillende standen kan instellen (naargelang de snelheid en type toepassing) : OC, Gaming en Silent mode. De kaart heeft ook twee prestatiegerichte ventilatoren die zorgen voor een goede koeling, bv. tijdens het spelen van zwaardere games, maar die ook zo min mogelijk lawaai produceren.

Hoewel Nvidia iets meer prijs-kwaliteit gerichter is, is deze videokaart van AMD ook geen slechte keuze. Ze is misschien wel iets duurder dan de GTX750ti maar heeft wel bijna het dubbel aantal rekenkernen en heeft ook een iets grotere kloksnelheid. AMD is in het algemeen goedkoper dan Nvidia maar brengt zeker ook producten van goede kwaliteit op de markt.

De voeding die ik zou nemen (550W) vind je hier.

aangepast door Thedarkness
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dinsdagavond GTX750TI besteld, gisteren al ontvangen.

Geïnstalleerd met bijhorende drivers en daarna al 2 uren game plezier zonder enig probleem :).

Kaartje is lekker stil en de fans nog niet echt horen draaien.

Zal wel voeding opvolgen en eventueel nog upgraden met extra harde schijf.

Alvast bedankt voor de goeie advies en bijstand.

Het heeft me serieus vooruit geholpen en vele euro's bespaard in IT winkel.

Bedankt alvast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.