Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

1) Gemiddeld 4x per week verdwijnen mijn pictogrammen van het bureaublad. Klikken rechtermuisknop ed alles staat goed ingesteld. Trouwens de muis werkt dan ook niet.

 

2) sinds kort verdwijnen er bestands/opslagmappen uit e mail.

Je kunt doen wat je wilt maar nergens te vinden die mappen.Vandaag de hele dag op zoek geweest naar de verdwenen mappen.

Uiteindelijk toen ik dacht nou laat maar en helemaal niets deed waren ineens de mappen zomaar uitzichzelf terug. Onbegrijpelijk.

 

Heeft iemand hier een verklaring voor ? en zo ja hoe kan ik het voorkomen

 

Het enige wat ik zelf  kan bedenken : ik heb kort geleden een externe harde schijf ( Toshiba Stor.E cavia desktop 3TB) aangesloten. Kan het daar aan liggen ?.

 

Ook heb ik een nieuw beeldscherm omdat de andere steeds going to sleep ging. Maar ik kan me al helemaal  niet voorstellen dat het daar aan ligt.

 

Ideeen ?

 

Ik heb trouwens windows 7

 

 

Geplaatst:

We zullen eerst eens controleren op malware en andere ongewenste "gasten".

 

 

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je 
hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

 

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Geplaatst:

Hai,

 

Met dank voor het snelle antwoord dat waardeer ik zeer. 

 

Alles gecheckt geen ongenode gasten en/of malware. Dus wat nu ?

 

Heb net  mijn externe harde schijf losgekoppeld, alhoewel ik niet zou begrijpen hoe deze voor problemen zou kunnen zorgen als boven omschreven.

U wel? 

Geplaatst:

Heb trouwens ook nog vooraf  glary utilities 5 er door gehaald en natuurlijk door norton 360 alles laten scannen. geen problemen gevonden door beiden. Kennis heeft de rest gecheckt op basis van je advies, niets gevonden 

Geplaatst:

 

RSIT Logbestanden plaatsen

 

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Kan je alsnog het RSIT logje plaatsen?

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.