Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Onlangs heb ik mijn moederbord vervangen en alles werkt goed behalve het geluid uit de luidsprekers. Normaal gezien gebruik ik een headset maar ik gebruik de pc ook om muziek af te spelen in de kamer en dan zijn luidsprekers handig:D

Ik heb de drivers geïnstalleerd, maar ik vind het niet terug in de eigenschappen van audio :questionmark:zodat ik het kan activeren en de luidsprekers kan gebruiken.

Het gaat om een realtek high definition audio kaart op het moederbord (foxconn A6VMX)

Geplaatst:

Je mag een on board geluidskaart niet vergelijken met een ingeplugde media geluidskaart. Vermoedelijk is dit het probleem.

Geplaatst:

Of het onboard is of niet maakt niets uit voor het al dan niet kunnen afspelen, alleen de kwaliteit van de muziek kan wat schelen.

Krijg je ergens geluid uit? koptelefoon, luidsprekers... maakt niet uit wat?

Hoe staat het momenteel aangesloten? Luidsprekers op je groene? hoofdtelefoon op je groene?...

Geplaatst:

Hallo

Bedankt voor de reacties maar intussen is het opgelost met een hele grote omweg.

Eerst moest ik blijkbaar de driver van de uaa high definition audio drivers van microsoft deinstalleren en dan de drivers van de geluidskaart en in die drivers zit ook de uaa driver van microsoft, maar dan vond ik de geluidskaart niet meer en dan moest ik die weer enabelen op het moederbord(was vanzelft disabeld geraakt, weet niet waarom) en dan pas kon ik de drivers installeren en het werkt:party:

tis dus opgelost

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.