Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als je chrome gebruikt met een google account, kan het volgende misschien een oplossing bieden.

 

Open Google Chrome en log in het met het Google account en klik rechtsboven op het icoon met de drie streepjes.

  • Klik vervolgens op Instellingen
  • Klik nu op de optie Google dashbord. (staat achteraan bij inloggen)
  • Klik vervolgens in het nieuwe tabblad op de knop Stopzetten en wissen.
  • Klik in het scherm wat nu verschijnt op OK

5309c5cd05853-chrome.png

  • Het kan enkele uren duren voordat de wijzigingen zijn doorgevoerd.
  • Log vervolgens uit op Google Chrome.
  • Log aan het einde van de middag even opnieuw in en kijk of de wijzigingen inmiddels zijn doorgevoerd en het probleem is verholpen.

Als het probleem verholpen is, kan je desgewenst de synchronisatie weer activeren.

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Mooi zo :)

Als je wil, kan je nu de synchronisatie weer activeren.

 

Download 51a5ce45263de-delfix.png Delfix by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

 

 

Als je verder geen vragen of problemen meer hebt, kan je dit onderwerp  afsluiten.

Klik hiervoor bovenaan op modereer onderwerp en vervolgens op sluiten.

Nog veel computerplezier  :ciao:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.