Ga naar inhoud

hp officejet pro 8620 e-all-in-one print powerpoints met brede strepen


mellinda

Aanbevolen berichten

 

De problemen waren opeens opgelost 2 weken terug en vorige week wilt die opeens niks meer afdrukken uit word of pdf, maakt niet uit met welke pc...

 

Op 4 pc's geïnstalleerd en geprobeerd, alles ontkoppeld en terug aangesloten, alle software gede-en re-installeerd maar dat ding wilt niet printen 

 

Als de printer op MEERDERE computers bepaalde bestanden niet kan afdrukken moet je de oorzaak toch eerder zoeken bij de printer zelf en niet op de computer lijkt me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ironisch genoeg vandaag printe hij opeens wel op de pc van mijn moeder terwijl we niks hebbe veranderd/gewijzigd, nadien terug na n fail gistere op papa zijne geprobeerd die printe ook terug O_o maar op mijn 2 niet ... dat het maar snel einde van de week is dat ik hem kan binnendoen of ik smijt dat ding nog es uit het raam en dan heb ik helemaal geen garantie meer hehe :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.