Ga naar inhoud

Samenstelling voor grafisch rekenwerk

MK250

Aanbevolen berichten

Beste leden,

Waarvoor heb ik een PC nodig? - Voor AutoCad en ArchiCad. AutoCad is bij de meesten wel bekend. ArchiCad is een 3D ontwerpprogramma voor bouw. Bedrijfspanden vreten veel data en grafisch vermogen.

Wat is mijn budget? - goede prijs/kwaliteit, beste opties

Een merkcomputer of een samenstelling? - Mijn vraag aan jullie. Zat te denken aan een iMac 27". Zie ook steeds meer Apple computers bij vrienden. Gebruik een iphone en ipad mini. Zou ook films naar tv willen streamen, draadloos of kabel maakt niet uit.

Ga ik overklokken? - Nee, blijf veilig met garantie.

Ga ik later upgraden? - Ja, indien mogelijk.

Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? - USB-poorten, internet bekabelt, wifi voor printer en dergelijke, geluid via sonox, Hdmi poorten 1 of 2.

Ga ik zelf assembleren? - Geen risico, ook van verschillende shops?

Heb ik een besturingssysteem nodig? - Windows 7 professional 64-bit.

Ga ik zelf installeren? - Nee

Heb ik een voorkeur aan onderdelen? - huidige is een Terra. Voorkeur voor Terra of Dell. Geen gaming kasten met lampjes bijvoorbeeld.

Heb ik nog randapparatuur nodig? - Standaard pakket. Pc, monitor, toetsenbord en muis.

Heb ik specifieke wensen? - stiller dan/en gebruik van een gemiddelde.

Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel? - Nederland, besparen op producten, zelfde product goedkoopste shop.

MK250

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is prima dat het is afgespitst, maar ik had een eigen topic vlak voor deze. Namelijk dillema apple vs windows. Daar werd niet op gereageerd en was op zoek naar ongeveer de zelfde titel. Dus had ik een reactie daarbij gezet en werd wel op gereageerd. Misschien was die wel te onduidelijk omschreven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zal mij even moeten verexcuseren tot maandag, ik ben namelijk de rest van het weekeind afwezig.

Ik weet zeker dat the darkness je in die tussentijd ook prima gaat kunnen helpen! Ik zal (als dat nog nodig is) maandag mijn mening en visie er dan ook nog een keer op werpen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.