Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan met mijn PC sedert enige tijd o.a google niet meer bereiken. Dit enkel op mijn bedrade pc. Via wifi (op mijn tablet) geen probleem. Google pingen duidt geen problemen aan. Geen enkel verschil met of zonder virusscanner (zonealarm , superantispyware, malwarebytes), opstarten in safemode maakt ook niet uit, host-file is ook in orde.

Zie ik nog iets over het hoofd?

Geplaatst:

Bepaalde sites zijn wel bereikbaar. Het valt op dat sites die iets met Google te maken hebben (bijvb. 'verwijzen' naar googletagservices, fonts.google...) niet bereikbaar zijn.

Geplaatst:

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.
Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.
Tik in: ipconfig /flushdns en druk op Enter. 5let op de spatie voor de / )

 

 

We zullen ook eens kijken of malware soms de oorzaak van het probleem is.

 

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je 
hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

 

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Geplaatst:

Bedankt voor het antwoord!

Ipconfig /flushdns geeft geen oplossing

Nslookup geeft het volgende :

DNS request timed out

TIMEOUT WAS 2 seconds

Standaardserver: unknown

Adress : 2a02 :1800:100::45:1

Hierbij voeg ik het log. Txt bestand

Geplaatst: (aangepast)

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
C:\Users\marc\AppData\Roaming\sulade;fs
C:\Users\marc\AppData\Roaming\wcrzzz;fs
[HKEY_LOCAL_MACHINE\system\currentcontrolset\services\sharedaccess\parameters\firewallpolicy\standardprofile\authorizedapplications\list];r
"C:\Users\marc\AppData\Roaming\sulade\pulaud.exe"=-;r
"C:\Users\marc\AppData\Roaming\wcrzzz\gfrzzz.exe"=-;r
emptyclsid;
chromelook;
firefoxlook;
emptyfolderscheck;delete
startupall;
filesrcm;
  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
     
  • Do a Deep Scan
  • Installed Programs
  • Auto Clean
     
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
aangepast door kweezie wabbit
Geplaatst:

Hartelijk bedankt voor de geboden hulp!

De oplossing lag in het deselecteren van het Internet Protocol versie 6 binnen de eigenschappen van mijn Lan-verbinding.

Alles werkt terug prima!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.