Ga naar inhoud

Windows of Hardeschijf probleem

weeternietzoveelvan

Aanbevolen berichten

• Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nee, dat zeg ik niet. Het bleek dat de Microsoft SE icoon, niet veranderd kon worden, Ik heb de regedit file terug gezet via importeren. Daarna opnieuw opgestart. Het Microsoft SE icoontje in verborgen pictogrammen kan ik nu wel weer veranderen zodat het melding en pictogram weergeven er voor zorgt dat de icoon weer op de taakbalk staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veng, Op 21 zeg je dat je altijd een screen shot moet maken. Soms lukt dat niet, maar hier heb ik er weer 1. 

Ik wilde mijn laptop afsluiten. Mijn mobiel was nog wel verbonden met de usb aansluiting. Ik weet niet of het daar mee te maken heeft.

post-9590-0-28784400-1425377121_thumb.jp

Het leek goed te gaan, De Microsoft SE icoon bleef weer op de taakbalk staan, maar nu dus dit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien moet je eens een geheugentest draaien

Als ik het een beetje begrijp, zou ik hiervoor een floppy drive moeten hebben. Ik heb een laptop. Asus K52 F. Daar zit geen floppy drive op.

Blijkbaar geen goede link. Kijk eens naar deze: http://www.memtest86.com/download.htm

bv. Image for creating bootable CD (ISO format)

Je moet dan wel met een branderprogramma eerst die iso kunnen branden

maar je kunt ook voor de usb gaan.

Via deze link kan je lezen hoe je de memtest moet uitvoeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie, bedank voor de link, ik denk dat ik dit beter in het weekend kan doen.

Toen ik je dikke vette rode letters las onder het stukje las, schrok ik me dood, ik dacht heb ik iets verkeert gedaan? Nu ik het gelezen heb, kan ik alleen maar hopen, dat er een oplossing komt. Het zou zonde zijn als een site die vele mensen kan helpen, en al geholpen heeft zou verdwijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie, bedank voor de link, ik denk dat ik dit beter in het weekend kan doen.

Toen ik je dikke vette rode letters las onder het stukje las, schrok ik me dood, ik dacht heb ik iets verkeert gedaan? Nu ik het gelezen heb, kan ik alleen maar hopen, dat er een oplossing komt. Het zou zonde zijn als een site die vele mensen kan helpen, en al geholpen heeft zou verdwijnen.

Dan lezen we later wel wat de geheugentest oplevert!

Die rode vette letters die jij bedoelt zijn intussen ( voorlopig?) verwijderd en vervangen door andere info.  ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.