Ga naar inhoud

Hoe toolbar te verwijderen

Aanbevolen berichten

@ osa2

We waarderen het dat je wil helpen bij het oplossen van problemen, maar het forumonderdeel "Bestrijding Malware & Virussen" is nu net één van de onderdelen waar dit niet toegelaten is. Lees er even onze forumregels en forumberichten over dit onderdeel op na.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of er een verband is maar ik krijg een melding dat ik een plug in moet installeren en heb adobe flash player geinstalleerd maar krijg weer de zelfde melding- zie bijlage .

Dit gebeurt met Mozilla en niet Google , ik weet niet of dit een verband heeft.

post-10399-0-92547900-1422984330_thumb.p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga in Chrome eens naar de extensies via "Instellingen". Die bereik je door bovenaan rechts op de 3 streepjes te tokkelen. Alle extensies die daar aanwezig zijn, mag je verwijderen. Start daarna de PC opnieuw op ... en dan maar weer kijken of dit iets gewijzigd heeft ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan was het toch die Allin1Convert die ik eerder al had aangegeven. Nu alles weer werkt naar behoren, mag je de gebruikte tools verwijderen:

Download delfix.pngDelfix by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:

• Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

Daarna mag je dit topic afsluiten door bovenaan op "Modereer Onderwerp" en "Sluiten" te klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.