Ga naar inhoud

Bepaalde updates worden niet geïnstalleerd ...

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb net hetzelfde probleem, is begonnen sinds eind oktober, herstelpunten zijn er niet meer, telkens bij afsluiten wordt nieuw punt gemaakt, dus weg.

Heb alles al geprobeerd wat ik aan oplossingen kon vinden, alles nop.

Service registration is missing or corrupt, is er nu niks anders dan naar fabrieksinstellingen terug te gaan???? 4 beveiligingsupdates gaan niet. Vraag mij af wat er gebeurd is, heb er echt geen idee van.

Geplaatst:

Bij mij kunnen deze updates niet ge-installeerd worden

KB 3003743

3011780

292611

2984972

Heb gekeken bij ge-installeerde updates en op 15-01 zijn er beveiligings updates wel gedaan, alleen deze 4 niet :adore:

Vraag mij dus af wat aan deze zo speciaal is :hmmmm:

Geplaatst:

Tessy,

Ik heb je een eigen topic aangemaakt: je eigen problemen posten in een reeds bestaand topic is niet alleen niet echt netjes te noemen, maar bovendien zorgt een dergelijke aanpak voor verwarring, verlies van het overzicht en de creatie van een kakofonie ... :mellow:

Lukt het installeren van deze updates in de veilige modus ?

Geplaatst:

Krijg je, buiten "Service registration is missing or corrupt", nog andere foutmeldingen ? ...

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlandskan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. 

525a111b37ea3-Speccy.PNG 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je 
HIER.

Geplaatst:

Bij mij kunnen deze updates niet ge-installeerd worden

KB 3003743

3011780

292611

2984972

Heb gekeken bij ge-installeerde updates en op 15-01 zijn er beveiligings updates wel gedaan, alleen deze 4 niet :adore:

Vraag mij dus af wat aan deze zo speciaal is :hmmmm:

Kan je eens nakijken bij de geschiedenis van de updates welke foutcode er is opgegeven bij de mislukte updates?

Geef het KB nr van de mislukte update en zet er de foutcode bij.

Geplaatst:

Op deze kwam nog geen antwoord, zie ook bericht #7 van kweezie wabbit ... ;)

Krijg je, buiten "Service registration is missing or corrupt", nog andere foutmeldingen ? ...

Geplaatst:

Foutdetails zijn voor alle updates hetzelfde

Code 80070490

Als je dan klikt op product ondersteuning krijg je fix it tool

Heb ook update readiness gedaan krijg je servive registration is missing or corrupt, als deze tool het enige is om de update installatie te herstellen weet ik het ook niet meer.

De mappen leeggemaakt, helpt niet, het probleem moet dan toch in de installer zitten, denk ik,en die moet je kunnen oplossen met de readinesstool :thumpdown:

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.