Ga naar inhoud

Gaming laptop

kurt5

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben voorzichtig aan het uitkijken naar een laptop die bedoeld is om te gamen. Budget is +- 1000€. Andere dingen gaan er niet mee gedaan worden behalve een mail bekijken of occasioneel een filmpje op youtube.

Dank u wel voor de inlichtingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Waarvoor heb je een laptop nodig? - Gamen
  • Wat is mijn budget? - +- 1000€
  • Heb ik een voorkeur voor bepaalde merken? - Nee als het maar nen goeien is en lang meegaat
  • Heb ik al die nieuwe functies nodig? - Nee
  • Welke schermgrootte heb ik in gedachten? Liefst zo groot mogelijk
  • Heb ik nog randapparatuur nodig? - Ja, een deftige gamepad
  • Heb ik nog overige specifieke wensen? - Nee
  • Woon je in België of Nederland en heb je een specifieke (web)shop in gedachten? - België en ik heb geen specifieke (web)shop in gedachten
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze laptop van ASUS is iets duurder, maar wel een ware krachtpatser. Een sterke videokaart, net ontwerp, prachtig beeldscherm, grote 1TB harde schijf maar ook een supersnelle SSD van 128GB. Er bestaat een gelijkaardig model dat wat goedkoper is, maar dan mis je wel een SSD. 

Wat betreft de gamepad zijn er een aantal opties, je kan een Xbox 360 controller aansluiten (ook draadloos), maar ook Xbox One of PlayStation 4 controller, maar dan wel bedraad. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.