Ga naar inhoud

IP ban Cloudflare

maze

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Heeft iemand dit;

Error 1006 Ray ID: 1b488b3b5d3f14bb • 2015-02-06 15:57:30 UTC

Access denied

What happened?

The owner of this website (www.mediamaatjes.org) has banned your IP address (83.83.83.36).

CloudFlare Ray ID: 1b488b3b5d3f14bb Your IP: 83.83.83.36 Performance & security by CloudFlare

ook meegemaakt?

Ik ben iemand die sporadisch een filmpje download echter toen ik dat na een ruime maand weer wilde doen en ik daarvoor wilde inloggen op die site zag ik de bovenstaande tekst.

Ik ben een zeer nette gebruiker, deel netjes en help waar ik kan als het maar binnen mijn grenzen is.

Natuurlijk heb ik geen aanval of andere gekke dingen gedaan of zo.

Er zijn nu wel 5 website voor mij gesloten.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Vriendelijke groet,

Maze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mensen,

Ik download wel eens een filmpje, wie niet?

Echter met die IP server ban vroeg ik om hulp om dit te kunnen oplossen, meer niet.

Voor de goede orde even het volgende.

Ik ben eerlijk en deel alles, help als er vragen komen dat iemand ook iets wil hennen, veelal extra.

Als we alles eerlijk doen en elkaar helpen komen we het verst, niet dan?

Zo das er uit, om het maar te verklaren.

Ik kon niet meer inloggen in mijn account wegens en vroeg de site manager om hulp. Deze heeft mijn account aangepast evenals mijn wachtword.

Echter is hij vergeten mij oude account te verwijderen of het niet te melden waardoor ik een IP-server ban kreeg, men mag ook geen tweede account hebben!

Nu alles is opgelost kan ik weer inloggen en is de server ip-ban verwijderd en kan ik weer inloggen.

Nu blijkt er in mijn computer een lek te zijn in Java waardoor er wat vreemde inlogjes via mijn naam zijn gebeurd.

De boel is nu ge-update en moet het opgelost zijn.

Mede dank zij hulp van de "tovenaar" super moderator is het nu opgelost.

Zo blijkt maar weer dat dit forum een super forum is en niemand te beroerd is om wie dan ook te helpen.

Heel veel dank en dit forum is opgeslagen in mijn fafo's

Vriendelijke groet

Maze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn te lezen dat je problemen opgelost zijn !

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.