Ga naar inhoud

Problemen met installeren norton 360 2.0

kelly ceulemans

Aanbevolen berichten

Ik gebruik sinds vorig jaar norton 360

Dit heeft vorig jaar altijd goed gewerkt! Nu heb ik de nieuwe versie gekocht omdat mijn abonnement verlopen was. Dit programma wil maar niet installeren...

de cd geeft mij een link waar de oplossing op zou moeten te vinden zijn.

Ik heb alles uitgevoerd wat daar gevraagd wordt (ik moet de microsoft windows installer opnieuw installeren).

Maar als ik hem wil installeren komt er op mn scherm dat ik al een nieuwere versie heb dus dat dit niet nodig is...

Toch komt er bij norton steeds dezelfde melding dat ik niet kan installeren en ik krijg steeds diezelfde link.

Bij het surfen heb ik ontdekt dat het zou komen omdat ik service pack 3 heb maar op de doos van norton staat dat het progamma werkt met: XP media center Service pack 2 of hoger (en dat heb ik dus!)

Weet iemand raad met mijn probleem?? Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit heeft vorig jaar altijd goed gewerkt! Nu heb ik de nieuwe versie gekocht omdat mijn abonnement verlopen was. Dit programma wil maar niet installeren...
Welke versie NORTON heb je nu aangeschaft. Enkel de antivirus of een Internet Security Pack? Alleen enkel een antivirus, begrijp ik niet goed waarom dit nodig was. Je kon gewoonweg je abonnement verlengen, en zou wat minder gekost hebben. Dus graag even laten weten welk pakket je nu hebt? Dan pas kan ik een oplossing bieden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, nu weet ik meer

Eerst dit proberen

Ga naar configuratiescherm / software en verwijder daar al de NORTON software. PC heropstarten, en probeer eens of de installatie dan lukt. Lukt dit niet gaan we een stapje verder moeten gaan, en handmatig in veilige modus SYMANTEC mappen moeten gaan verwijderen. Heb groot vermoeden dat dit te wijten is aan de windows installer. Die zal ook op norton cd rom staan, maar er zullen problemen zijn met de nieuwere versie. Lukt het nog niet, rest er maar 1 oplossing. SP3 verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey!!

eerst en vooral m'n beste wensen he!

Ja dat is op die computer dat het niet lukt!

Ik heb norton al verwijderd via zo'n verwijderingstool ofzoiets want ik kon die zelfs niet meer verwijderen...

en dan nog kan ik mijn nieuwe cd niet installeren!

heb voorlopig ad aware en AVG free (had op andere forums gelezen dat dit wel goeie gratis alternatieven zijn...) zodat ik toch beveiligd ben!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey!!

eerst en vooral m'n beste wensen he!

Ja dat is op die computer dat het niet lukt!

Ik heb norton al verwijderd via zo'n verwijderingstool ofzoiets want ik kon die zelfs niet meer verwijderen...

en dan nog kan ik mijn nieuwe cd niet installeren!

heb voorlopig ad aware en AVG free (had op andere forums gelezen dat dit wel goeie gratis alternatieven zijn...) zodat ik toch beveiligd ben!

groetjes

Ik heb uw HJT logje eens aandachtig bestudeert, en wat heb ik opgemerkt, het gaat u nooit lukken om NORTON 360 te installeren als je deze stappen niet uitvoert.

1. In uw opstarttaken zie ik dat je reeds gebruik maakt of gebruik maakte van AVG, dit moet eerst verwijdert worden, ook al de bijhorende mappen en inhoud moet verwijdert worden.

2. Al uw automatisch opstartende programma's die gebeuren als je de PC aanzet moeten uitgeschakeld worden.

Dan pas gaat het jou degelijk lukken om NORTON 360 zonder problemen te kunnen installeren.

Automatisch opstartende programma's zoals PowerForPhone, Quicktime, Java, Messenger, vind je de icoontjes rechtonderaan in beeld. Met de rechtermuisknop op klikken en uitschakelen gebruiken. Er mag geen enkel programma in werking zijn om NORTON 360 te installeren.

NORTON is wel een degelijk programma en dan hoor ik hier en daar of lees ik hier en daar, prullen van programma's, afgooien. Nee het is de PC gebruiker die de verkeerde bewerkingen uitvoert.

SYMANTEC geeft nochtans heel duidelijk de nodige uitleg bij installatie. Sluit alle programma's af die in werking zijn, vooraleer te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb die agv antivirus wel pas nadien op mijn pc geinstalleerd... om toch 'iets' te hebben.

Ik heb ook de stappen die norton aanbied via zijn hulp programma helemaal gevolgd. Ik moest zelfs vanalles veranderen via 'uitvoeren' enzo... alles gedaan en toch lukte het toch niet.

maar zal het nog eens proberen en je laten weten hoe het ging!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.